No eikö se oo kiva vaan, että lapsilla on persoonallisia nimiä. Musta ainakaan ei olis kiva olla Veeti tai Emma, kun niitä tuntuu olevan massoittain nykyään. Kauhean rajoittuneita ihmisiä täällä :snotty:.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo ei.... oon kanssa joskus kattellut noita nimiä sillä tyylillä että "ei ei ei ei ei"
kyllä vanhemmat keksii
Ovat vielä liian "uusia". Tulevat kyllä, mutta vähän myöhemmin. Itse odotan mielenkiinnolla sitä, koska oma nimeni Virpi tekee taas uuden tulonsa! :xAlkuperäinen kirjoittaja veden-neito:Miksei vanhat nimet ole tulleet muotiin? Kuten Mauri, Veikko, Timo, Ahti, Väinö, Viljo, Risto, Sari, Virpi, Teijo, Jaana, Tarja, Anja, Riitta jne.
Joo, hieno idea, oonkin miettinyt minkä kutsumanimen annan tuolle yhdelle koiranpennulle, joka jää meille omaksi-nyt löytyi nimi!Alkuperäinen kirjoittaja Naperon taapero:Tessi kuulostaa ihan kivalta
Onhan ne. Tosin Sari ja Jaana taitaa olla liian uusia nimiä, ts. nykyisen äitisukupolven nimiä, mutta suurten ikäluokkien nimet alkaa olla jo muodissa, ainakin tiedostavien ihmisten keskuudessa. Massojen tietoisuuteen asti eivät ole vielä ehkä yltäneet.Alkuperäinen kirjoittaja veden-neito:Miksei vanhat nimet ole tulleet muotiin? Kuten Mauri, Veikko, Timo, Ahti, Väinö, Viljo, Risto, Sari, Virpi, Teijo, Jaana, Tarja, Anja, Riitta jne.
Väinöjähän on vaikka kuinka paljon. Muutama pikkuinen Ahtikin on tullut vastaanAlkuperäinen kirjoittaja veden-neito:Miksei vanhat nimet ole tulleet muotiin? Kuten Mauri, Veikko, Timo, Ahti, Väinö, Viljo, Risto, Sari, Virpi, Teijo, Jaana, Tarja, Anja, Riitta jne.
Mul tulee mieleen työehtosopimus eli kansankielellä TessiAlkuperäinen kirjoittaja Naperon taapero:Tessi kuulostaa ihan kivalta
Peesailen tätä. Jos sitä joskus itse pääsis nimeä lapselle valitsemaan, en taatusti valitsis mitään tavisnimeä. Oma nimikään ei ole tavisnimi, joten en sellasta antais lapsellenikaan.Alkuperäinen kirjoittaja hyvä hyvä:Ihan kivoja nimiä. Mun mielestä on hyvä kun lapsille annetaan erikoisia nimiä. Mitäs teet muut niillä päätänne vaivaatte, eihän ne ole teidän lapsia?
Joo niin oli, semmonen pikkuherra!Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Mun mielestä se Oliver Holger oli ihan nimensä näköinen =)
Onko tämä tyttö vai poika?Alkuperäinen kirjoittaja Tenukka:Joella Lumia
Perla on espanjaa ja tarkoittaa helmeä. Mutta ei taida aueta niille, jotka eivät osaa espanjaa. =)Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:perla :x osa on aika väkisin väänettyjä nimiä
No ihan selvä tytön nimihän tuo on. Tiedän yhden Joeliinan.Alkuperäinen kirjoittaja sääli lasta:Onko tämä tyttö vai poika?Alkuperäinen kirjoittaja Tenukka:Joella Lumia
Taas todistettiin se, että nykyään on valloillaan kilpailu siitä, kenen lapsella on erikoisin nimi. Viis siitä miten lapsi kärsii vanhempana, kun joutuu jokatoiselle selittämään ja vastailemaan kysymykseen "Jaa mikä???!".
Aivan,ja jo pikkuisen englantia osaavalle perl pitäisi olla tuttu. Mutta juntti ei tajua..Alkuperäinen kirjoittaja evita:Perla on espanjaa ja tarkoittaa helmeä. Mutta ei taida aueta niille, jotka eivät osaa espanjaa. =)Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:perla :x osa on aika väkisin väänettyjä nimiä
Kas kuin ei JormaLiina, VäinöLiina, KalleLiina ja SeppoLiina.Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:No ihan selvä tytön nimihän tuo on. Tiedän yhden Joeliinan.
Mielummin vähän erikoisempi kuin joku top10-nimi.
No ei se minun lapseni ole. Mutta ei kaikkien tarvi olla Emmoja, Elloja, Alekseja, Eetuja, ... ...Alkuperäinen kirjoittaja ihme touhua:Kas kuin ei JormaLiina, VäinöLiina, KalleLiina ja SeppoLiina.Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:No ihan selvä tytön nimihän tuo on. Tiedän yhden Joeliinan.
Jotain rajaa!
En minäkään lastani Nicoksi tai Jessicaksi nimeäisi, mutta en herrantähden miksikään Kielo Kastemarja Männynkävyksikään.Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Peesailen tätä. Jos sitä joskus itse pääsis nimeä lapselle valitsemaan, en taatusti valitsis mitään tavisnimeä. Oma nimikään ei ole tavisnimi, joten en sellasta antais lapsellenikaan.Alkuperäinen kirjoittaja hyvä hyvä:Ihan kivoja nimiä. Mun mielestä on hyvä kun lapsille annetaan erikoisia nimiä. Mitäs teet muut niillä päätänne vaivaatte, eihän ne ole teidän lapsia?
Niin, että kultaista keskitietä ei ole. Lapsi on nimettävä joko Nikoksi Petteriksi tai Julma Sieppo Räätäliksi?Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:No ei se minun lapseni ole. Mutta ei kaikkien tarvi olla Emmoja, Elloja, Alekseja, Eetuja, ... ...Alkuperäinen kirjoittaja ihme touhua:Kas kuin ei JormaLiina, VäinöLiina, KalleLiina ja SeppoLiina.Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:No ihan selvä tytön nimihän tuo on. Tiedän yhden Joeliinan.
Jotain rajaa!
niin, koirallaAlkuperäinen kirjoittaja Naperon taapero:Tessi kuulostaa ihan kivalta
Englanniksi se taitaa olla kyllä pearl. =)Alkuperäinen kirjoittaja M:Aivan,ja jo pikkuisen englantia osaavalle perl pitäisi olla tuttu. Mutta juntti ei tajua..Alkuperäinen kirjoittaja evita:Perla on espanjaa ja tarkoittaa helmeä. Mutta ei taida aueta niille, jotka eivät osaa espanjaa. =)Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:perla :x osa on aika väkisin väänettyjä nimiä