Kivointa, mitä miehelle voi tehdä ilman housuja jalassa?

Höh, meillä tuolla hame päällä pikkuhousuja tempulla ei ole mitään vaikutusta:/ Itse viihdyn kesällä mekossa ilman alkkareita ja jos vien mieheni käden hameen alle tai vihjaan muuten asiasta on seurauksena vain hymähdys tai naurahdus. Itse toivoisin vaikkapa pikasessiota autossa, metsässä tms. Miehet, miksi mies ei reagoi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Magea75:
Höh, meillä tuolla hame päällä pikkuhousuja tempulla ei ole mitään vaikutusta:/ Itse viihdyn kesällä mekossa ilman alkkareita ja jos vien mieheni käden hameen alle tai vihjaan muuten asiasta on seurauksena vain hymähdys tai naurahdus. Itse toivoisin vaikkapa pikasessiota autossa, metsässä tms. Miehet, miksi mies ei reagoi?
No pöh, jo se on kumma. Mullahan olisi krooninen erektio tuollaisessa tilanteessa! ;)
 
Kun harvoin noin käy että pikkikset jää pois ja kun sen huomaa niin alkaa väkisinkin kiihottamaan, sopivassa tilanteessa asia täytyy jollain tavalla huomioida mutta ei kuitenkaan heti kiinni käymällä. Vihjailu ja vaivihkainen koskettelu johtaa kuitenkin yleensä aina herkulliseen panoon =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Magea75:
Höh, meillä tuolla hame päällä pikkuhousuja tempulla ei ole mitään vaikutusta:/ Itse viihdyn kesällä mekossa ilman alkkareita ja jos vien mieheni käden hameen alle tai vihjaan muuten asiasta on seurauksena vain hymähdys tai naurahdus. Itse toivoisin vaikkapa pikasessiota autossa, metsässä tms. Miehet, miksi mies ei reagoi?
Tervetuloa Magea kerhoon! :wave:

Me pidetään ukot liian hyvällä. :whistle:

Eli siis kts. valitusketjuni jossain päin ykkössivua..
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuloinenMyrkynkeittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Magea75:
Höh, meillä tuolla hame päällä pikkuhousuja tempulla ei ole mitään vaikutusta:/ Itse viihdyn kesällä mekossa ilman alkkareita ja jos vien mieheni käden hameen alle tai vihjaan muuten asiasta on seurauksena vain hymähdys tai naurahdus. Itse toivoisin vaikkapa pikasessiota autossa, metsässä tms. Miehet, miksi mies ei reagoi?
Tervetuloa Magea kerhoon! :wave:

Me pidetään ukot liian hyvällä. :whistle:

Eli siis kts. valitusketjuni jossain päin ykkössivua..
Kiitti ;)
 

Yhteistyössä