V
Vepasto
Vieras
Aloin viikonloppuna kaivaa maata tosta keittiön ikkunan alta pois. Tarkoituksena olis tehdä siihen "kukkapenkki". Päälimmäisenä siinä kasvaa heinää/vanhaa nurmikkoa. Sen jälkeen on savea. Sen jälkeen savi-multaseosta, joka on täynnä isoja kiviä. Olen kaivanut vasta ihan pienen osan siitä ja nyt ole löytänyt jo varmaan 20 kivimöhkälettä. Hidasta hommaa, mutta kyllä se vielä valmiiksi tulee. =)