H
hei
Vieras
Ja onko kokemuksia Ikean kivityötasoista?
Väriäkin saa suositella.
Palapähkinä ei käy, mieluiten kiven näköinen.
Väriäkin saa suositella.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Kivitaso ainakin mun mielestä.
Ikean tasoista ei ole kokemusta. Meidän kivitaso on väriltään: ristijärvi grey
Alkuperäinen kirjoittaja ei:Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Kivitaso ainakin mun mielestä.
Tuosta ristijärvi greysta tulee mieleen kerrostalojen portaat
Mulla ois kivitaso haaveissa nyt remontin myötä mutta se on niin kallista, mutta se ois helppo, voi laskea esim. kuuman pellin tai kattilan siihen ilman alustaa, ja siinä ois ihana leipoa kun ei tartu taikina helposti kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ei:Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Kivitaso ainakin mun mielestä.
Tuosta ristijärvi greysta tulee mieleen kerrostalojen portaat
Mulla ois kivitaso haaveissa nyt remontin myötä mutta se on niin kallista, mutta se ois helppo, voi laskea esim. kuuman pellin tai kattilan siihen ilman alustaa, ja siinä ois ihana leipoa kun ei tartu taikina helposti kiinni.
Tulkoon vaan, tuo on itseasiassa just sen näköstä, kun mä haen.
Ihan siitä syystä, et ootkos koskaan tesmannu murustaa mitään tollaselle pöydälle.Ei muuten näy muruset eikä tarttee joka sekunti olla pyyhkimässä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja mie:meillä on tumma kivitaso, hiukan ehkää vihertavaan vivahtava, tarkempaa nimeä en muista. Graniittia on ja pois en vaihtaisiItse tilasin kivitasot virosta, tuli puolet halvemmaksi.