kivi putosi sydämmeltä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iihanaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iihanaaa

Vieras
pakko kertoa jonnekkin tää vaikea asia...
eli mulla ollut n.5v velkoja ulosotossa...asia vaivannut ihan hirveästi ja painanut mieltä.

tänään sitten otin ja soitin ulosottomiehelle, ja selvittelin ja kyselin..luulin että velkaa olisi ollut paljon enemmän kuin sitä oikeasti oli!
ulosottoviranomainen oli älyttömän mukava, sanoi että älä sinä nuori ihminen tämän takia elämääsi pilaa, nämä velat hoituu kyllä! (n. 8000 euroa)
kertoi että pankki antaa täällä helposti lainaa velkaneuvojan avustuksella mikäli on itse halukas hoitamaan velkansa pois.
nyt on aika varattu velkaneuvojalle ja ulosottoon että saa selvittää tarkan summan ja saadaan velat maksettua!

tiedän että pian tulee kommenttia että mitäs oot hoitanu asias huonosti yms mutta raha-asiat nykyään muuten reilassa, ette usko kuinka vapautunut olo mulla on!

kiva että asiat selkiytyy.Ja mukava juttu et sait asiallista palvelua! Kyllä ne velatkin vielä hoituu pois! Turha syylistää itteään,tehty mikä tehty ja nyt pistät asiat kondikseen etkä sitten sotke niitä enää:)

Hyvä homma että asiat ovat menossa parempaan suuntaan.
Mutta miten et ole saanut noinkin pientä summaa itse makseltua? Mietin tässä vain kuinka paljon itselläni on opintolainaa. Pikkuhiljaa lyhentelen.

itseasiassa pari vuotta sitten makselinkin itsekseni velkaa pois kun olin työssä. nyt kun opiskelen niin rahaa ei jää kun on talonlainaakin.
tää asia on vaan paisunut pään sisällä suuremmaksi kuin onkaan, ja siitä on tullut sellainen "mörkö"
nyt tuntuu taas että voi hengittää ja keskittyä elämään, kun saa asiat järjestykseen! se on vaan pelottavaa tarttua itseä niskasta kiinni kun on kyse asiasta joka kummittelee kauheasti mielessä.
ja tosi ystävällistä palvelua todella sain, ihan turhaan olen pelännyt!

Yhteistyössä