Kivi mahassa ja itkettää...

Oli vähän liian rankka ilta eilen.

Ensin huomattiin että öljypoltin ei toimi (saattaa olla kyllä öljykin lopussa, unohtunut täysin), no ei kun takka lämmittämään. Ja eikös sitten toinen takanluukuista tipahda paikoiltaan.

Miehen korjatessa luukkua, Hurrikaani kattelee vierestä ja toteaa "Eiks toi olis paljon helpompaa sillon kun ei oo tulta takassa?".

Sit kun lapset jo nukku niin mies pudottaa pommin, jatko-osan aviokriisiin viime keväältä. Kait se aatteli että nyt kun on muutakin ajateltavaa niin menis sekin siinä sivussa. Itte on tienny ja mietiskelly jo pari kuukautta, ei vaan oo uskaltanu kertoa mulle.

Mä en jaksa enää yhtään mitään, haluu peiton alle turvaan... :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
:eek:
Kiva ilta.. Mitäs se miehes sitten kertoi?
Mä en taida olla valmis kertomaan, sen verran on sulattelemista ittelläkin. Sitä paitsi te ette uskois kuitenkaan. Keväällä nimittäin täällä tilitin hiukan (tosin harmaana syystä että käly saattaa käydä lueskelemassa), ja sillon tuomittiin provoks heti koko juttu. Nyt tää jatko-osa ylittää kyllä villeimmätkin kuvitelmat, jos nyt pitää pakkansa varmistusta ei ole ja saattaa käydä niin ettei koskaan saadakkaan. Oikeessa elämässä kukaan ei tiedä että meillä mitään ongelmia edes olis koskaan ollukkaan. :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Halusiko erota?
Ei, ennemminkin pelkäs et mä potkasen pellolle.
Miehelläsi on toinen nainen joka on ehkä raskaana? jos näin oikeasti on, niin kannattaa teettää isyys testi. Toiset naikkoset tekee tunnetusti kaikkensa, että saavat haluamansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
:hug: sait ilmeisesti tietää et miehes olis tehny jotain kun pelkäs et sä heität sen ulos...hirveesti jaksuja sulle
Tai nyt oikeastaan teon seuraukset.
Sillä on jälkikasvua jossain muualla kuin teidän pirtissä?
Hitto te ootte niin fiksuja. Ja mä otan riskin että joku tuttu saa tietää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Halusiko erota?
Ei, ennemminkin pelkäs et mä potkasen pellolle.
Miehelläsi on toinen nainen joka on ehkä raskaana? jos näin oikeasti on, niin kannattaa teettää isyys testi. Toiset naikkoset tekee tunnetusti kaikkensa, että saavat haluamansa.
Jos välimatkaa on 14000km ei testin teettäminen ole niin yksinkertaista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Halusiko erota?
Ei, ennemminkin pelkäs et mä potkasen pellolle.
Miehelläsi on toinen nainen joka on ehkä raskaana? jos näin oikeasti on, niin kannattaa teettää isyys testi. Toiset naikkoset tekee tunnetusti kaikkensa, että saavat haluamansa.
Jos välimatkaa on 14000km ei testin teettäminen ole niin yksinkertaista.
:hug:
 
Löytyyhän näitä kohtalotovereita. Minä kun luulin omaa tapaustani aika uskomattomalle, mutta näitä juttuja näyttää tipahtelevan vähän väliä.
Jaksamisia ja tsemppiä kovaan koitokseen...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
:hug: :hug: arvelin jotain samaa kans.. onko minkäikäisestä lapsesta kyse?
Aika hiljattain syntyny, ei tienny mieskään varmasti.
No voi itku:( Koittakaa saada puhuttua/sovittua/selvitettyä asiat, vaikka helppohan se on sanoa, kun ei ole omalle kohdalle osunut... *halaa*

Saanko udella että missä päin maailmaa tämä uusi tulokas on?

 

Yhteistyössä