Kivasti ystäviltä :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että sillai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että sillai

Vieras
Oltiin vkl menossa baariin, minä itse täytän 18 vasta parin viikon päästä, ja en olisi halunnut lähteäkään kun tiesin että en välttämättä pääse sisään. Lähdin kuitenkin kun suostuttelivat (kaverini siis kaikki jo yli 18). EN sitten päässyt baariin mutta kaikki muut kyllä menivät. Joten jouduin yksinäni heitä odottelemaan 4 tuntia kaupungilla.

Kuules, miksi menit "baariin" kun et sinne pääse? Kai tuo oli sitten itsestään selvää, että jos muut pääsee, niin ei ne sinun kanssa kärvistele torilla koko iltaa...

No mitähän kaverit tekivät väärin?

Tottakai he menivät koska se oli illan suunnitelma. Tiesit jo lähtiessäsi ettet ehkä pääse sisään.

Tottakai, ottaa varmasti päähän, mutta sä ehdit sinne vielä.

okei, ai kaikki ihmiset ovat siis tosiaan näin kylmiä...itse olisin kyllä jäänyt tai lähtenyt toisen kaa kotiin, jos toinen vaihtoehto että joutuu vieraassa kaupungissa yksin palloillee..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
okei, ai kaikki ihmiset ovat siis tosiaan näin kylmiä...itse olisin kyllä jäänyt tai lähtenyt toisen kaa kotiin, jos toinen vaihtoehto että joutuu vieraassa kaupungissa yksin palloillee..

Joo, onhan se niinkin. Mutta niin kuin itselläsikin on kova hinku baariin, niin on niilläkin. Ota tämä nyt opetukseksi tulevaisuuden varalta, koska ei tule olemaan viimeinen kerta kun sinut jätetään jonnekin, joko ei kutsuta, tai jätetään yksin palloilemaan jonnekin, joten elä välitä. Muuten tyhmää, sori, lähteä toiseen kaupunkiin baariin, kun olet alaikäinen. Ja ilman kyytiä kotiin.

kyl mie oisin jääny jos mun kamul ois noin käyny -halit.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
kyllä sillon ku ite olin nuori (kuulostipas pahalta) jos joku ei päässy aisään syystä tai toisesta ni ei menny kukaan sisään.. :o

Niin mekin tehtiin. Ja varsinkin jos kaverit oli oikein houkutelleet mukaan.

Tylsä juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Joo, onhan se niinkin. Mutta niin kuin itselläsikin on kova hinku baariin, niin on niilläkin. Ota tämä nyt opetukseksi tulevaisuuden varalta, koska ei tule olemaan viimeinen kerta kun sinut jätetään jonnekin, joko ei kutsuta, tai jätetään yksin palloilemaan jonnekin, joten elä välitä. Muuten tyhmää, sori, lähteä toiseen kaupunkiin baariin, kun olet alaikäinen. Ja ilman kyytiä kotiin.

Otan varmasti ! ja lähdin ainoastaan siksi, että kaverit VAKUUTTIVAT että hekään ei sitten mene jos en pääse. Että siinä tapauksessa menemme syömään tms..

Meidän kaveriporukassa värjöteltiin pihalla just niin kauan, että viimeinenkin pääsi sisään. Eli ellei nuorin päässyt livahtamaan poken ohi, oltiin sitten ulkona tai jonkun luona se ilta.

Alkuperäinen kirjoittaja kk:

Meidän kaveriporukassa värjöteltiin pihalla just niin kauan, että viimeinenkin pääsi sisään. Eli ellei nuorin päässyt livahtamaan poken ohi, oltiin sitten ulkona tai jonkun luona se ilta.

Kiva kuulla että täällä muita jotka tekisivät toisin kuin oharit ystävälle.

Yhteistyössä