Kivasti alkanut päivä :( Penteleen Ticket!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti Turuust
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti Turuust

Vieras
Otimme tänään ensimmäistä kertaa käyttöön tytölle Stockmannin Hulluilta päiviltä ostamamme Ticketin toppatakin.
Siitä sitten jäi heti vetoketju käteen kiinni, eli hajosi.
Takki oli tarkoitus siis aivan ensimmäistä kertaa pukea tytölle päälle.
Luulin että nämä Ticketit olisivat vähän paremman laatuisia, etteivät heti hajoa käsiin, mutta ei. Ensimmäinen ja viimeinen Ticket meillä.

Nyt en muista edes että oliko tämä viime syksyn hulluilta päiviltä, vai viime keväältä. Voikohan tästä edes enää reklamoida? Takki oli mielestäni kallis, olisiko ollut jopa 39.90. Ostaessani sitä sovitimme sitä tytölle ilman että olisimme laittanut vetskarin kiinni, joten vika on varmasti ollut tässä jo ennen koko ostoa.

Arvatkaapa ketuttaako!

Muistaako joku että oliko nämä Hulluilla Päivillä nyt syksyllä, vai oliko se viime kevät..en kuollaksenikaan muista.

Joku on joskus aikoinaan sanonut että Stokkan Hullut Päivät-tavarat on niin sanottu 2-laatua, joten epäilen että reklamaatio näin pitkän ajan päästä onnistuu, ja jos laatu ei ole sitä ns oikeaa Ticket laatua. Mutta täytyypi koittaa. Ehkä on helpompi että olen suoraan valmistajaan yhteydessä. Kiitos avusta!

Ihan kalliissakin tuotteessa on maanantaikappaleita. Reklamaatiota vaan.

Mutta toki varmaan tiesit, että Ticketillä on erilaisia pukuja. Tuo toppatakki on norminakin edullisempi kuin kosteussuojatut. Saman tyyppisiä olen nähnyt mm jesper juniorissa ja hinta takille reippaasti alle sata euroa. Se että se on hullujen päivien tuote ei saa tarkoittaa että se menee rikki käytöttä.

Hullujen päivien laatu on ainakin mun kokemuksen mukaan huonompi. Tosin Ticketiä en ole sieltä ostanutkaan. Muutoin olen ollut tosi tyytyväinen ko. merkkiin. Koska olet turusta, stokka on varmaan helpoin osoite. Siltä saatat saada hyvityksen heti. Valmistaja kun on tanskassa ja agenttikin helsingissä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Hullujen päivien laatu on ainakin mun kokemuksen mukaan huonompi. Tosin Ticketiä en ole sieltä ostanutkaan.

Musta taas esim "plain rain" hulluilta päiviltä ei eroa juurikaan normi "plain rainistä". Yksityiskohdat samat. Värit eri ja kankaassa on pieni ero. Se että vedenkesto on 3000 tai 5000 ei käytännössä yleensä ole näkyvä.

Toki tota toppatakkia pitää verrata niihin edullisiin toppiksiin eikä 125e toppikseen.

Yhteistyössä