Ja miksi juuri painajaisia? Miksiköhän melatoniini virittää aivot sellaiseen jatkuvaan vaaratilaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;28642293:Ootko just aloittanut niiden käytön? Viikon päästä on jo tasaisempaa ehkä... Mulla ainakin ekat pari yötä oli hankalia, mutta ei sek jälkeen ole mitään ihmeellistä ollut.
Googlailkaa vähän artikkeleita melatoniinista. Ei se ole niin vaaraton kun annetaan ymmärtää. Se on hormoni ja hormonit vaikuttaa ihmisiin; 7-vuotiaalla alkoi menkat kun melatoniini lopetettiin ja vaihdevuosi-iän ylittäneellä alkoi menkat uudelleen melatoniinin takia.
Mä en ymmärrä miten ihmiset uskaltaa syödä tollaisia (hormoneja) ja pitää niitä vaarattomina "kun lääkäri määrää"... Unettomuuden syy selville ja jos mahdollista syy pois ja päivärytmi kohdilleen.
Googlailkaa vähän artikkeleita melatoniinista. Ei se ole niin vaaraton kun annetaan ymmärtää. Se on hormoni ja hormonit vaikuttaa ihmisiin; 7-vuotiaalla alkoi menkat kun melatoniini lopetettiin ja vaihdevuosi-iän ylittäneellä alkoi menkat uudelleen melatoniinin takia.
Mä en ymmärrä miten ihmiset uskaltaa syödä tollaisia (hormoneja) ja pitää niitä vaarattomina "kun lääkäri määrää"... Unettomuuden syy selville ja jos mahdollista syy pois ja päivärytmi kohdilleen.