Kivaa, vkonloppukin menee sit sairastaessa.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sairaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sairaana

Vieras
Olen ollut tiistaista asti sairaana. Ke:n ja to:n olin kuumeessa ja eilen illalla alkoi älytön kurkkukipu, joka ei meinaa hellittää. Ääni pois ja yskiminen sattuu. Tosi kivaa........ En edes muista milloin viimeksi olen sairastanut näin.. menee ainakin pari ellei kolmekin vuotta taaksepäin.

Ei voi järjestää tytölle 3v. synttäreitäkään. Huomenna täyttäis. Pitää perheen kesken sitten juhlia vähän..ja sitten kun olen terve niin kutsua kummit ym.

Miten helpottaa kurkkukipua?? ei auta särkylääkkeetkään oikein...

sairastan samaa tautia..Minä olin taudissa viime viikonlopun, nyt rippeet jäljellä

Nyt myös 3 tytärtäni. Jotka kerkes olla terveenä peräti viikon. Ennen sitä oli vesirokko jälkitautineen. Eli melkein koko tää vuosi mennyt kulkutautien kimpussa..

Apteekista saa sellaisia puuduttavia imeskelytableteita.. montaa eri merkkiä. Ne auttoi.. Myös hunaja tekee ihmeitä, ja sitä saa antaa lapsillekin. Lusikallinen suuhun viimeisenä ennen nukkumaan menoa..

Alkuperäinen kirjoittaja sama tauti:
sairastan samaa tautia..Minä olin taudissa viime viikonlopun, nyt rippeet jäljellä

Nyt myös 3 tytärtäni. Jotka kerkes olla terveenä peräti viikon. Ennen sitä oli vesirokko jälkitautineen. Eli melkein koko tää vuosi mennyt kulkutautien kimpussa..

Apteekista saa sellaisia puuduttavia imeskelytableteita.. montaa eri merkkiä. Ne auttoi.. Myös hunaja tekee ihmeitä, ja sitä saa antaa lapsillekin. Lusikallinen suuhun viimeisenä ennen nukkumaan menoa..

Auttanut tuohon yskään loistavasti! EI ole tarvinnut yöllä yskiä ollenkaan. Eilen menin saunaan, vaikka kuumetta olikin. Siellä sain yskittyä räkää pois ja kaupan päälle tuli tämä kauhea kurkkukipu. Noita bafucineja olen joskus käyttänytkin. Kiitos muistutuksesta. Pitää huomen kipaista apteekkiin, jos kurkku vielä sairaan kipeä.

Meillä myös edellisellä viikolla 2 lasta oli 5 päivän kuumeessa. Nyt minä. Mies ja esikoinen viel sairastamatta. Eskoinen kyllä aivastelee jo siihen malliin, et tauti olis tulossa... :(

Niin ja tämä ääni, ah kun se onkin niin möreä tällä hetkellä. Ei kyllä tunnistai jos puhelimessa puhuisin jonkun kans..

Nytkin pitäis lähtee saunaan avaan tuota kurkkua ja hengitysteitä... Onneks kuumetta ei enää ole.

Mulla ei tullut ääntä 3 päivään ollenkaan. Onneksi mieheni pystyi oleen kotona hoitamassa lapsi. Lasten kans ääni on aika tärkeä, sen tajuaa vasta kun sen menettää. Nyt vieläkin ääni todellä käheä ja heti alkaa yskittään kauheesti jos puhuu kauemmin, esim. puhelimessa.

Alkuperäinen kirjoittaja sama tauti:
Mulla ei tullut ääntä 3 päivään ollenkaan. Onneksi mieheni pystyi oleen kotona hoitamassa lapsi. Lasten kans ääni on aika tärkeä, sen tajuaa vasta kun sen menettää. Nyt vieläkin ääni todellä käheä ja heti alkaa yskittään kauheesti jos puhuu kauemmin, esim. puhelimessa.

Yritäpäs siinä komentaa lapsia kun ääntä ei voi edes korottaa. :) Mun miehellä alkoi just vapaat, että saan (jos saan) sairastaa rauhassa ja levätä.

Syöthän riittävästi särkylääkettä? Kun minulla oli kurkunpäätulehdus (todella kivulias viikkoja, kukapa pienten lasten äiti voi olla viikon puhumatta) lekuri sanoi, että Buranaakin voi jonkin aikaa syödä jopa 800mg x4 vrk. 3x annos päivässä piti minulla pahimmat kivut poissa.

Yhteistyössä