Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meet siis ulos turpoomaan?
lähen kiertelemään eremitaasiin, sitten junalla suomeen
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26479073:On varmaan hauska päästä, Minskii, ulos tuulettumaan.![]()
Mie voisin lähteä tänään päiväkävelylle, jos vaikka saisin samalla vähän aurinkoa. Huomenna kaverin kanssa käymään koskella jos sää sallii.
Tänään menee päivä laittautuessa ja suunta on Senaatintori...kulkue starttaa klo. 15.00 ja ei muuta kuin tanssia kadulla![]()
Lähden kohta katsomaan teatteriesitystä.
Ehkä nään kun tanssitte sielläSanoin jo kaverille että siellä tanssitaan tänään
![]()
Huomenta. Tiedossa lastenkutsut. APUA! Kuka haluaa hakea minut pois täältä!!! Kahden tunnin pätsin jälkeen siivotaan jälkiä loppuviikko... Huuuh.
Mieskin "osallistui" eilen taas synttäreiden valmisteluun. Ärsyttää se, että juuri se aina nostalgioi sitä ja tätä, tahtoo sellaiset ja tällaiset synttärit, mutta kaikki käytännön työ ja järjestely jostain syystä jää minulle. Päivän verran sivusta hiljaa katsellut kun mies vetelehtii sohvan ja portaiden väliä. Ei saanut edes sitä yhtä hommaa tehtyä, mitä olen pyydellyt kaksi päivää hoitamaan. Sekin jäi 5-vuotiaan kontolle ja hyvää työtä tekikin. Illalla kiukutteli kaiken kruununa vielä haluavansa lähteä pois huomisten synttärien ajaksi. Seuraavan lapsen synttäreillä saa kakkiainen järjestää minkälaiset haluaa, minä lähden lomalle.