Kivaa viikonloppua kaikille palstalla oleville! Mitäs tänään teette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Varmaan pitäis siivota ja pestä lasten vaatteita huomiseksi. Lähtevät viikoksi mummolaan huomenna. Illemmalla sitten vielä pojan tallireissu, siellä vierähtää aina se kolmisen tuntia. Voi olla, että samalla käväisen kiertelemässä pari kauppaa, jos vaikka löytäisin jotkut kivat sandaalit. Illalla sitten kotiin, leppoisaa oleskelua ja peiton alle sitten siinä kohtaa, kun alkaa sopivasti väsyttämään. :)
Rakastan viikonloppuja!

pitäis kans vähän laittaa ihteä :) Tänään mun ja miehen ensimmäinen hääpäivä :)
meinaa kyllä väsyttää, yö tuli valvottua kipeän jalan ja käden kanssa, eikä missään asennossa ollut hyvä.. Onnistuin telomaan ihteni eilen...

Huomenta. Tiedossa lastenkutsut. APUA! Kuka haluaa hakea minut pois täältä!!! Kahden tunnin pätsin jälkeen siivotaan jälkiä loppuviikko... Huuuh.

Mieskin "osallistui" eilen taas synttäreiden valmisteluun. Ärsyttää se, että juuri se aina nostalgioi sitä ja tätä, tahtoo sellaiset ja tällaiset synttärit, mutta kaikki käytännön työ ja järjestely jostain syystä jää minulle. Päivän verran sivusta hiljaa katsellut kun mies vetelehtii sohvan ja portaiden väliä. Ei saanut edes sitä yhtä hommaa tehtyä, mitä olen pyydellyt kaksi päivää hoitamaan. Sekin jäi 5-vuotiaan kontolle ja hyvää työtä tekikin. Illalla kiukutteli kaiken kruununa vielä haluavansa lähteä pois huomisten synttärien ajaksi. Seuraavan lapsen synttäreillä saa kakkiainen järjestää minkälaiset haluaa, minä lähden lomalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26479073:
On varmaan hauska päästä, Minskii, ulos tuulettumaan. :)

Mie voisin lähteä tänään päiväkävelylle, jos vaikka saisin samalla vähän aurinkoa. Huomenna kaverin kanssa käymään koskella jos sää sallii.

On kyllä! Pitkästä aikaa! :D

Kaikille, jotka pääsee ulos tänään! Nauttikaa. Minä en eilen päässyt lenkille, koska miehelle lasten laittaminen sänkyyn oli liiiiiian suuri rasitus kaiken vetelehtimisen päätteeksi. Tänään kun nuo kaksi ylimääräistä ampaisee maailmalle, minä lähden lenkille enkä kysy tuottaako tuskaa pistää sitä ja tätä sänkyyn ja kuunnella sitä showta.

Ehkä nään kun tanssitte siellä :D Sanoin jo kaverille että siellä tanssitaan tänään :D

Tulkaa ihmeessä katsomaan. Tänä vuonna on kyllä panostettu kunnolla pukuihin joten loistoa on tulossa oikein kunnolla. Eilen avajaisissa oli mahtifiilikset niin sambistoilla kuin katsojilla...taitaa olla tähän asti parhaimmat karnevaalit tulossa.

Huomenta. Tiedossa lastenkutsut. APUA! Kuka haluaa hakea minut pois täältä!!! Kahden tunnin pätsin jälkeen siivotaan jälkiä loppuviikko... Huuuh.

Mieskin "osallistui" eilen taas synttäreiden valmisteluun. Ärsyttää se, että juuri se aina nostalgioi sitä ja tätä, tahtoo sellaiset ja tällaiset synttärit, mutta kaikki käytännön työ ja järjestely jostain syystä jää minulle. Päivän verran sivusta hiljaa katsellut kun mies vetelehtii sohvan ja portaiden väliä. Ei saanut edes sitä yhtä hommaa tehtyä, mitä olen pyydellyt kaksi päivää hoitamaan. Sekin jäi 5-vuotiaan kontolle ja hyvää työtä tekikin. Illalla kiukutteli kaiken kruununa vielä haluavansa lähteä pois huomisten synttärien ajaksi. Seuraavan lapsen synttäreillä saa kakkiainen järjestää minkälaiset haluaa, minä lähden lomalle.

Tutun kuuloinen mies. Onhan mukavaa, kun lasten lisäksi nurkissa pyörii vielä aikuinen lapsi??

Täällä ollaan koko poppoo nukuttu erittäin huonosti, joten mennään varmasti just sieltä matalimman aidan ali! Jos jotain ruokaa saataisiin kehiteltyä ja päikkäreille päästäisiin, niin hyvä. Ulos pääseminen on jo huikeasti plussaa!

Mulla olis tänään kyllä myös periaatteessa parin tunnin vapaa, joten jos ihan reipastun, saatan lähteä illalla katsomaan, missä kunnossa istutte siellä terassilla ;)

Päivä on alkanut sen verran huonoissa tunnelmissa, että toivottavasti paranee iltaa kohti. Pitäis tehdä kaikkea tylsää. Siivota, pyykätä, käydä kaupassa. Sit on yks velvollisuus joka pitää hoitaa eikä huvittais yhtään. Mutta kelistäkin täytyy nauttia vähän välissä. :)

Yhteistyössä