Kiva:,(

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Tänään tärkeä päivää ja en saa itseä irti vessanpöntöstä. Miks aina jos kauas lennän mulle joku uus bakteeri tai virus heti tartu. Ei Europassa ikinä, mutta jossain kaukana kyllä

Venakko Milanna
[QUOTE="joku";27253611]Onko sulla imodiumia mukana? tai saisiko jtn vastaavaa sieltä paikan päältä? Ei ole kivoja noi vatsataudit varsinkaan ulkomailla.[/QUOTE]

niin ei oo kiva jos vielä yksin jossain todella kaukana:( ei ole mukana mitään ja en pystyy ees kävelemään apteekin asti, kun niin pahaa olo

"mie"
Missä sinä nyt siis olet?
Juu, olis kannattanut syödä esm. maitohappobakteereja ennen lähtöä jo. Itse en koskaan syö itse kohteessa esim. irtojäätelöä, majoneesia, juo paikallista vettä, ei jääpaloja juomissa, enkä mitään epämääräistä. Kaikki pitää olla hyvin kypsytettyä jne + pesen käsiä.

"Sirkkeli"
Mun ei tarvitse mennä kuin uuteen työyksikköön, niin saan angiinan. Sama jos lähden Suomen sisällä matkoille. Saan aina angiinan ja ripulin. En matkustele juurikaan, enkä ole ihmisten kanssa kamalasti tekemisissä.

"Mii"
Kyllähän niissä huippuhotelleissa saa vaikka kuun taivaalta jos rahaa on.
Ja sullahan siitä ei pitäs olla puutetta. Vai ootko jossain kuppasessa räkälässä vai etkö raski tuhlaata raha!

fAb FaB
[QUOTE="Mii";27253841]Kyllähän niissä huippuhotelleissa saa vaikka kuun taivaalta jos rahaa on.
Ja sullahan siitä ei pitäs olla puutetta. Vai ootko jossain kuppasessa räkälässä vai etkö raski tuhlaata raha![/QUOTE]

Se ei osaa kieliä, ei ole rahaa ja on räkälässä!

"vieras"
[QUOTE="joku";27254137]Kai sulla on matkavakuutus? Mä oon ymmärtänyt että ne tulee vaikka hotellihuoneeseen laittamaan tipan jos tarve vaatii, tai näin ainakin esim Egyptissä[/QUOTE]

Niin, toivon todella että sulla Venakko on matkavakuutus...

Yhteistyössä