KIVA:/....

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Tommonen pikku valehtelija meillä on :/ Äiti soiti äsken ja kysyi mitä teillä on tapahtunut kun Lucia aina puhu teistä paha että isä lyö hänet ja äiti huuta ja lyö ja vielä että mä puhun mummosta aina että hän on paha,mutta Lucia itse on siitä mieltä että mummo on hyvää Jasmin on hyvää muttei isä eikä äiti :/ just näin :xmas: :xmas: .................. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
mä mietin jos hän sellaista kerto vielä päiväkodissa ,mitä meistä ajattellaan :/ :whistle:

Eikös se sanonta kuulu, että jos lupaatte ettette usko kaikkea mitä lapset kotona hoitajasta ja hoitopaikasta puhuvat, hoitajatkin lupaavat olla uskomatta kaikkia juttuja, mitä muksut heille kotoota syöttävät ;) .

Eli siis suomennettuna; Ne päiväkodin tädit varmasti osaavat suodattaa tuollaiset jutut, eivätkä kaikkeen lapsen kertomaan heti usko.

tuon ikäisen mielikuvitus on just päässyt ns. vauhtiin, joten ei kannata huolestua. Tarhan täditkin tämän tietävät eivätkä todellakaan usko kaikkea mitä lapsi kertoo.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
mä mietin jos hän sellaista kerto vielä päiväkodissa ,mitä meistä ajattellaan :/ :whistle:

Eikös se sanonta kuulu, että jos lupaatte ettette usko kaikkea mitä lapset kotona hoitajasta ja hoitopaikasta puhuvat, hoitajatkin lupaavat olla uskomatta kaikkia juttuja, mitä muksut heille kotoota syöttävät ;) .

Eli siis suomennettuna; Ne päiväkodin tädit varmasti osaavat suodattaa tuollaiset jutut, eivätkä kaikkeen lapsen kertomaan heti usko.

toivottavasti :/ hän myös kertoi mummolle ja jopa itki että päiväkodissakin hänet kiusataan otetaan hiuksista kinni että lapset lyövät hänet :/

Alkuperäinen kirjoittaja minime:
tuon ikäisen mielikuvitus on just päässyt ns. vauhtiin, joten ei kannata huolestua. Tarhan täditkin tämän tietävät eivätkä todellakaan usko kaikkea mitä lapsi kertoo.

no huh sitten :xmas: tuli mieleen heti mitä meistä tarhassa ajattellaan :xmas:

Yhteistyössä