Nyt sitten meni hermo. Kiva lähteä kauppaan, kun puolet hissistä on täynnä p.askaa ja oksennusta!! |O |O :x Varmaan on se talon ainoa häirikkö taas ollut asialla |O Kiva, kun vanhemmat ostaa vähä-älyiselle pojalle asunnon, joka ei osaa sitten asua niin että miettisi muitakin! Meinasi sitten laatta lentää mullakin :x :x :x :x