Kiva ylläri hississä !!

Joni Makkuusäkki

Aktiivinen jäsen
30.09.2006
1 908
0
36
Nyt sitten meni hermo. Kiva lähteä kauppaan, kun puolet hissistä on täynnä p.askaa ja oksennusta!! |O |O :x Varmaan on se talon ainoa häirikkö taas ollut asialla |O Kiva, kun vanhemmat ostaa vähä-älyiselle pojalle asunnon, joka ei osaa sitten asua niin että miettisi muitakin! Meinasi sitten laatta lentää mullakin :x :x :x :x
 
Mä asuin aikanani kämpässä mistä puuttui suihku. Joten jouduin käymäään kellaritiloissa olevassa suihkussa mitä käytti muutama muukin. Pisti välillä ärsyttämään kun milloin se lemusi virtsalle ja milloin roskikseen oli väännetty ripulit :x
Kerran siellä oli pariskunta panemassa ja muistoksi jättivät spermat senille :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:
Soitin huoltomiehelle, mutta mietin että pakkohan tästä nyt jotakin on valittaa. Varmuutta ei ole onko se ollut kyseinen Älykääpiö alakerrasta, mutta nyt meni hermo sitten ja kunnolla! |O

No mutta siellähän on hissi täynnä tavaraa, josta saa varmistuksen. Joku dna-testipuikko vaan apteekista hakemaan. Sellanen csi-meininki :D

Huoltomiehelle voimia :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:
Soitin huoltomiehelle, mutta mietin että pakkohan tästä nyt jotakin on valittaa. Varmuutta ei ole onko se ollut kyseinen Älykääpiö alakerrasta, mutta nyt meni hermo sitten ja kunnolla! |O

No mutta siellähän on hissi täynnä tavaraa, josta saa varmistuksen. Joku dna-testipuikko vaan apteekista hakemaan. Sellanen csi-meininki :D

Huoltomiehelle voimia :wave:

Just aattelin kans sanoo (csi:tä viimeaikoina paljon katsoneena) että sieltä vaan dna ja syyllinen selviää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:
Soitin huoltomiehelle, mutta mietin että pakkohan tästä nyt jotakin on valittaa. Varmuutta ei ole onko se ollut kyseinen Älykääpiö alakerrasta, mutta nyt meni hermo sitten ja kunnolla! |O

No mutta siellähän on hissi täynnä tavaraa, josta saa varmistuksen. Joku dna-testipuikko vaan apteekista hakemaan. Sellanen csi-meininki :D

Huoltomiehelle voimia :wave:

Just aattelin kans sanoo (csi:tä viimeaikoina paljon katsoneena) että sieltä vaan dna ja syyllinen selviää.

Ai niin joo :laugh: Pitääpä soittaa takasin huoltomiehelle, että ottiko se purkkiin talteen yrjöjä. Että sitten maanantai-iltana vois Horatio tulla ottamaan näytteet kaikilta :whistle:
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä