Kiva tuo 4-vuoden uhma....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitään ei usko, ei kuuntele, kiukuttelee, komentaa jne.. Tänään oltiin mummolassa käymässä ja kun komensin tyttöä, niin näyttää vaan kieltä mulle.. Mummo kaatoi tytölle lasiin mehua, niin tyttö tahallaan vetää mukin alta, että mehut menee pöydälle.. Koko ajan riehuu, juoksee, pomppii, kiipeilee, lällättelee jne.. Ulkonakaan ei pysty tuota energiaa purkamaan, kun pakkasta 25 astetta ja kova viima.. Jäähypenkki pitää kaiketi ottaa käyttöön..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitään ei usko, ei kuuntele, kiukuttelee, komentaa jne.. Tänään oltiin mummolassa käymässä ja kun komensin tyttöä, niin näyttää vaan kieltä mulle.. Mummo kaatoi tytölle lasiin mehua, niin tyttö tahallaan vetää mukin alta, että mehut menee pöydälle.. Koko ajan riehuu, juoksee, pomppii, kiipeilee, lällättelee jne.. Ulkonakaan ei pysty tuota energiaa purkamaan, kun pakkasta 25 astetta ja kova viima.. Jäähypenkki pitää kaiketi ottaa käyttöön..

no helposti voi paiskata kartanolle, vaatetta vaan päälle!

Älä, älä, mä koetan juuri kestää tuon kolme vuotiaan uhman kanssa.Miks aina puhutaan et kaks vuotiaalla on paha uhma kun kolme vuotias on paljon rasittavampi ei tuon kaks vuoiaan kanssa tarvii hermojaan juuri menettää vaikka onkin tempperamenttinen ja kokeilee kiitettävästi rajoja

Voi kumpa oisit ollut tyttöinesi mun anopin luona käymässä, se kun on niiiiiiiin sitä mieltä että tytöt käyttäytyy nätisti ja hillitysti, uskovat mitä sanotaan ja leikkivät hiljaa ja kiltisti yhdessä paikassa nukeilla.Tytöt ei kiukuttele, juokse, riehu eikä ole tottelemattomia.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Voi kumpa oisit ollut tyttöinesi mun anopin luona käymässä, se kun on niiiiiiiin sitä mieltä että tytöt käyttäytyy nätisti ja hillitysti, uskovat mitä sanotaan ja leikkivät hiljaa ja kiltisti yhdessä paikassa nukeilla.Tytöt ei kiukuttele, juokse, riehu eikä ole tottelemattomia.

:laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja :):

Laitahan anopin osoite, niin mennään kylään ja näytetään totuus hillityistä ja nätisti käyttäytyvistä tyttäristä =). Ja sille, joka sanoi, että voi nakata kartanolle, niin kyllä meillä ulkoillaan, mutta niin pitkään ei tarkene olla, että saisi energian purettua..

meillä 4 vee ja 2 vee ja kauheet uhmat molemmilla :kieh: 4 veellä on nyt kaikkein pahin uhma koskaan, jos kunnolla hermostuu uhkaa tappaa meijät kaikki, huutaa, raivoo, potkii, tönii ja saattaa purrakki mut onneks tajuu sen et ei kunnolla pure. ärsyttävä kuitenki kaikin puolin |O onneks ne lähtee huomenna tarhaan :saint:

kuulkaa sitä esimurkkuikää ja varsinaista murkkuikää niin sitten vasta tapahtuukin... Huoh! Uhmaikä on leikkiä tähän verrattuna...

t. 12-14 -vuotiaiden äiti

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Niitä tulee lisää 5-vuoden, 6-vuoden, 7-vuoden, 8-vuoden, 9-vuoden jne.

Voipi tulla vielä väliuhmia esim. puoli- tai neljännesvuosittain.

Tsemppiä Meille ja Teille

Juu, mä olenkin jo varautunut, että kun näistä lapsuusajan uhmista päästään, niin heti tulee murkkuikä perään.. Huokaus..

Yhteistyössä