Kiva tietää tässä vaiheessa ettei kaverin mies pidä minusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä mikä pakko mutta näköjään oli kun se nyt piti sanoo. Mua ittee jäi kyllä aika lailla vaivaamaan asia, tässä miettiny että olenko tehny jotain tai sanonu mutta en kyllä mielestäni ole.
Enkä usko että tämä mies nyt olis jotenkin minusta kiinnostunu, aika reilusti vanhempikin. Mustasukkaisuutta siinä perheessä on kyllä molemminpuolin.

Kysyin kumminkin kaverin mieheltä asiaa kun tuossa satuin näkemään. Vaikeeks meni ja sano että ei mitään semmosta ole että joku väärinkäsitys. No kyllä tiedän että jotain puhetta on ollu mutta eivät nyt halua sanoa. sanoin vielä etten loukkaannu vaikka mulle sanois ihan mite asia on, että hyvähän se ois tietää jos jotain on.

Tiedä nyt sitten mikä riita siellä on tullu mutta kun en voinu olla sanomatta minäkään jos mulle tuomosta tullaan kertoon. :ashamed:

No mitäs jos et mene enää sinne kylään? Jos tämä ystäväsi pyytää kylään, niin pyydä häntä sinun luoksesi. Ja älä sano syyksi, jos sitä kysellään, mitään tähän juttuun viittaavaa. Ehkä ko. aiheeseen ei kannata enää palata. Älä enää käy siellä..oli syynä sitten oikeasti, ettei mies ehkä niin välitä sinusta tai jotain muuta..niin etpähän enää ole "haitoiksi". Eikä sinun taas tartte miettiä, et mitenkähän on asian laita =)

Ei kaikki pidä kaikista, ei sille voi mitään. En minäkään pidä avokkini yhdestä kaverista (tosin siihen on erittäin hyvä syy tämän ukon omassa käytöksessä) ja hän taas ei pidä parista minun ystävästäni. Ei haittaa ollenkaan. Nähdään näit tyyppejä yleensä sit jossain muualla, tosin itse tykkään muutenkin lähteä ennemmin kahvilaan tms "ihmisten ilmoille". En kyl ite oo sanonu kellekkää, jos mies "ei oikeen pidä" jostain kaveristani. Mitä merkitystä sillä on kun minä itse pidän omista ystävistäni. Ja oletan, että heitä anyway enemmän kiinnostaa minun kuin mieheni kuulumiset =D

Alkuperäinen kirjoittaja nellustina harmaana:
no jos sä käyt sielä kerran 2viikos nii eihän se oo edes paljon :O jos se sun kaveris on mustasukkanen susta siihen mieheen... tai jotain emt :D

En ymmärrä miten se nyt mustasukkaiseks yhtäkkiä tulis, kuitenkin aika kauan tunnettu.
outoo.
Enkä omasta mielestä nyt hirveen usein käykään, ja ymmärtäisin jos menisin vaikka ilmottamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
No mitäs jos et mene enää sinne kylään? Jos tämä ystäväsi pyytää kylään, niin pyydä häntä sinun luoksesi. Ja älä sano syyksi, jos sitä kysellään, mitään tähän juttuun viittaavaa. Ehkä ko. aiheeseen ei kannata enää palata.

Mä tekisin näin

No mitäpä jos jättäisit sanomisen ihan omaan arvoonsa ja menet kylään kuin ennenkin jne. Tarviiko sun sitä miestä miellyttää, eikös se ole kaverisi ja sen miehen väliset keskustelut tuollaiset..? Jos kaverisi pyytää kylään, niin ei ole sun vastuulla katsoa, sopiiko kaverisi miehelle asia vai ei. Kyllä se on pyytäjän vastuu tuollainen...

Mää luultavasti vaan menisin kyläileen kuin ennenkin, enkä välittäis koko jutusta..

Minusta kyläily kaverilla kaksi kertaa viikossa on paljon... No, se olenkin vain minä. Olisko kaverillasi jotain "kyllästymistä" tmv. ja tuolla tavalla piilokierosti laittaa miehen syyksi. Siis vaikka kutsuisikin sua kyläilemään, niin voi olla että jotenkin nyppii. JOtkut ovat passiivis-aggressiivisia.

En mä kyllä kehtais tollasta sanoa kenellekään. Jos mun mies ei pidä jostain mun ystävästä,niin en mä sitä ystävällekään kerro.Se olkoon miehen ongelma sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta kyläily kaverilla kaksi kertaa viikossa on paljon... No, se olenkin vain minä. Olisko kaverillasi jotain "kyllästymistä" tmv. ja tuolla tavalla piilokierosti laittaa miehen syyksi. Siis vaikka kutsuisikin sua kyläilemään, niin voi olla että jotenkin nyppii. JOtkut ovat passiivis-aggressiivisia.

Noin kerran kahdessa viikossa käyn.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
No mitäpä jos jättäisit sanomisen ihan omaan arvoonsa ja menet kylään kuin ennenkin jne. Tarviiko sun sitä miestä miellyttää, eikös se ole kaverisi ja sen miehen väliset keskustelut tuollaiset..? Jos kaverisi pyytää kylään, niin ei ole sun vastuulla katsoa, sopiiko kaverisi miehelle asia vai ei. Kyllä se on pyytäjän vastuu tuollainen...

Mää luultavasti vaan menisin kyläileen kuin ennenkin, enkä välittäis koko jutusta..

Kyllä mua nyt vähän kaihertaa että tullaan sanomaan että hänen on kyllä pakko kertoo asia, sitten ei sanota miks on pakko vaan aletaan ihmeellisesti kiertelemään.
Joo he saavat keskustella mitä haluavat, ei se mulle kuulu mutta nythän se kuuluu kun se mulle sanottiin.
Väistämättä siellä tulee tunne että liekkö mua tänne haluttiinkaan vaikka kutsuisivatkin.

No en kyllä menisi jos kutsutaan ja suoraan viittaisin miksi en. Ihan ihme käytöstä aikuisilta. Kutsutaa mutta ei haluta että menet. Onko niillä ihan kaikki kotona?

Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:

Kyllä mua nyt vähän kaihertaa että tullaan sanomaan että hänen on kyllä pakko kertoo asia, sitten ei sanota miks on pakko vaan aletaan ihmeellisesti kiertelemään.
Joo he saavat keskustella mitä haluavat, ei se mulle kuulu mutta nythän se kuuluu kun se mulle sanottiin.
Väistämättä siellä tulee tunne että liekkö mua tänne haluttiinkaan vaikka kutsuisivatkin.

Niin ymmärrän kyllä, että taatusti tulee tuollaisia tuntemuksia.

Itse sää parhaiten kaverisi tunnet. Voiko olla sellainen, että tuollaisella tyylillä yrittää kauniisti sanoa, ettei jaksa olla seurassasi niin paljon..? Olisiko kaverilla itsellä pokkaa sanoa tai olla pyytämättä sua vieraileen, jos sitä ei oikeasti haluaisi..?