Kiva tietää tässä vaiheessa ettei kaverin mies pidä minusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hösö

Aktiivinen jäsen
03.10.2008
1 447
0
36
Enkä oletakaan että kaikkien pitäis pitääkään, en minäkään kaikista ihmisistä tykkää eikä mun tarvii.
Tuli vaan aika jännä fiilis kun kaveri sano että mun on ihan pakko kertoo mutta hänen miehensä ei sinusta pidä.
Kysyin tietty että ai miks, että onko siihen joku erityinen syy.
Minä olen liikaa heillä ja vien kaiken kaverini ajan ettei hän kerkiä miehensä kanssa olla :/
Tuohon en jaksa uskoa.
Käyn siellä n. kerran 2 viikossa ja menen kutsusta, tai kysyn että voinko tulla käymään jne.

Nyt mietinkin että miten toimin tästä eteen päin. kieltäydynkö kutsusta vai olenko niin kuin aina ennenkin, vai kysynkö asiaa kaverin mieheltä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Outo sun kaveri. Jos se olikin sen oma mielipide, mutta ei kehdannut sanoa, vaan syytti miestä. Tyhmä sitten että kutsuu kylään :o

Minäkin olin vähän että mitenkä tän nyt ottais kun yhtäkkiä tuomosta sanotaan, ja tosiaan mietin sitäkin että mitä sinne siitten pyytävät, ja voi mulle sanoa että just nyt ei voi.

Jos minun mies ei pitäisi jostain ystävästäni niin häpeäisin kyllä miestäni enkä todella kertoisi sitä ystävälleni että mieheni ajattelee noin ja on typerys. Siksipä tuleekin mieleen että jos se on ystäväsi joka yrittää vihjata sinulle jotain. :/

Ei munkaan mies pidä yhdestä mun ystävästä, joka haluaa jatkuvasti olla mun seurassa ja kutsuu minua kylään tai sitten tarjoaa itseään meille kylään. Mutta en tosiaankaan näe yhtään syytä,miksi se pitäisi ystävälleni päin naamaa kertoa! Ja voihan olla että tämä ystäväni on jo asian ihan itse huomannut miehen käytöksestä...

Jaha.
No enpä tiedä miten itse osaisin tuollaiseen suhtautua.
Miten mulle tuli mieleen että kaveri käytti miestään vaan verukkeena.. tosin luulisi että pystyisi kyllä ihan ilman verukkeita sanomaan jos hänen mielestään olette "liikaa" tekemisissä.
Ja toiset vaan pystyvät sanomaan asiat suoremmin, jotenkin vaan vähän hassulta kuulostaa tuommoinen tokaisu..

No, ehkä sitten parempi harventaa tapaamisia?

Sanoisin, että oma on häpeensä. On mullakin pari kaveria, joiden miehet ei musta tykkää, varmaan koska en itsekään tykkää heistä. Jos kaverisi voi elää asian kanssa ja olla edelleen kaverisi, ei tilanne vaadi toimenpiteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiskä:
Ei munkaan mies pidä yhdestä mun ystävästä, joka haluaa jatkuvasti olla mun seurassa ja kutsuu minua kylään tai sitten tarjoaa itseään meille kylään. Mutta en tosiaankaan näe yhtään syytä,miksi se pitäisi ystävälleni päin naamaa kertoa! Ja voihan olla että tämä ystäväni on jo asian ihan itse huomannut miehen käytöksestä...

No minä en jatkuvasti halua olla kenenkään seurassa, mutta jos mulle soitetaan tai laitetaan viestiä että tule käymään, minä menen jos se mulle itelle sopii. Vastaavasti joskus kysyn että voisinko tulla käymään rupattelemassa jne.
Enkä tässä miehessä ole mitään omistuista nähny, tulee kessulle mukana ja puhuu niitä näitä.
Enkä kyllä heidän aikaansa ole juuri vieny, uskon vahvasti että tässä on joku muu juttu mitä en ole vielä hokassu.

Ajattelin ensin että menen kysymään kaverin mieheltä mutta se saattaa olla sitten nolo juttu jos ei haluais että kaveri mulle ois tuota kertonu.

Kieltäydyn ainakin kohteliaasti seuraavasta kutsusta, jos niitä enään tulee.

Mä en tykkää yhen mun kaverin miehestä eikä se musta. Tämä ei kyllä millään lailla oo vaikuttanu mun ja mun kaverin väleihin, näkemisiin tai kuulemisiin. Ei asiasta oo mihinkään suuntaan tarvinnu puhua. Kaikki persoonat vaan ei voi klikata, mitä sitten. Kyetään silti oleen ne pari krt vuodessa kun on pakko olla saman katon alla esim jossain juhlissa olla ihan kohteliaita toisillemme sen miehen kanssa.

Outoa toi sun kaverin touhu oli sitten sen oma tai sen miehen mielipide. Omansa vois musta ihan omanaan kertoo niinku vois se mieskin mun mielestä jos sillä jotain sanottavaa johonkin on. :o

Musta typerää kaverilta sanoa moista.
Ainahan miehet on vaimoistaan mustiksia.Siis varmaan jokainen!Mut toiset peittää sen paremmin.Taitaa olla sellanen mustisukko.
Tai sitten jossain riidassa heittänyt että oot HOT ja kaveris nyt meinaa että jos pieni aikalisä paikallaan.
Ettet kävis niin paljoa siellä,ettei mies kuolaa!! ;)

Mene ja tiiä,en ite olis sanonut tuollasta kaverilleni ainakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja pur:
Mä en tykkää yhen mun kaverin miehestä eikä se musta. Tämä ei kyllä millään lailla oo vaikuttanu mun ja mun kaverin väleihin, näkemisiin tai kuulemisiin. Ei asiasta oo mihinkään suuntaan tarvinnu puhua. Kaikki persoonat vaan ei voi klikata, mitä sitten. Kyetään silti oleen ne pari krt vuodessa kun on pakko olla saman katon alla esim jossain juhlissa olla ihan kohteliaita toisillemme sen miehen kanssa.

Outoa toi sun kaverin touhu oli sitten sen oma tai sen miehen mielipide. Omansa vois musta ihan omanaan kertoo niinku vois se mieskin mun mielestä jos sillä jotain sanottavaa johonkin on. :o

En ymmärrä mikä tarve siitä oli nyt sitten kertoo, ymmärsin että tää nyt ei mikään tämän hetken juttu vaan vissiin jo pitkään ollu tätä mieltä.

Tää yhdistelmä ei vaan jotenkin käy että minua sinne pyydetään mutta siitä ei kuitenkaan tykätä että käyn
:o

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Musta typerää kaverilta sanoa moista.
Ainahan miehet on vaimoistaan mustiksia.Siis varmaan jokainen!Mut toiset peittää sen paremmin.Taitaa olla sellanen mustisukko.
Tai sitten jossain riidassa heittänyt että oot HOT ja kaveris nyt meinaa että jos pieni aikalisä paikallaan.
Ettet kävis niin paljoa siellä,ettei mies kuolaa!! ;)

Mene ja tiiä,en ite olis sanonut tuollasta kaverilleni ainakaan.

Ei ole tullu mullekaan mieleen että menisin tuomosia sanomaan että mies ei kyllä oikeen tykkää kun käyt ja viet meidän ajan, vaikka ite olen pyytäny käymään.

No miks sen kaverin piti toi sulle sanoo? Ei munkaan mies kaikista mun kavereista tykkää, mut mä oon sanonut että ne onkin mun kavereita ja mä tykkään niistä. Mut en mä nyt tota kavereille oo kertonut. Ihan turhaa pahaamieltä tulisi.

Mulla tuli ensimmäisenä mieleen, että mies sanoo ettei tykkää susta kun se onkin vaikka ihastunut suhun. Helpompi kieltää kokonaan, kuin tunnustaa.

Mä ihmettelen, et miten niin sen oli pakko sulle se kertoa?

Ei munkaan mies välttis oo kaikkien mun tuttujen fani, mutta en näe järkeä mennä semmoista sanomaan kellekään.

Minäkin pidän sun kaverin käytöstä arveluttavana. Miksi kukaan menisi sanomaan kaverilleen tuollaista, olisi pitänyt omana tietonaan. Taitaa kaverilla itsellään olla nyt jotain hampaankolossa.