Kiva temppu ystävältä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihainen

Vieras
Meillä on ollu sopimus,et jos toinen osuu hyville lastenvaate ale-hyllyille,niin soittelee ja ostaa toisenkin muksulle ja sit tietenkin saa rahat takasin..

Mä olen nyt 2kk aikana ostanu sille melkein 100 eurolla vaatteita,eikä rahoja näy!!
Olen nyt soitellu ja kuunnellu selityksiä;"Joo,mä lähetän ne heti".."Tottakai maksan"

MÄ OLEN NIIN PETTYNY!!

No minä lainasin kaverllle rahaa kun oli pulassa. Aina maksoi takas. Loppujen lopuksi kävi niin, että kun löysi ukon pisti välit muhun poikki ja sano ettei ole rahaa maksaa. Maksaa sitten kun on. No rahaa on kyllä muuta ostaa.

Ystävyys on :(

No nyt ainakin tiedät mitä odottaa jos vielä ostat. Tosi ikävää jos sopimuksesta ei pidetä kiinni ja vielä toisen rahat kyseessä. Osta tästä lähtien vain omallesi ja anna kaverin hoitaa omat ostoksensa OMALLA rahalla.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vihainen:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Aikamoisella summalla olet kaverillesi vaatetta ostanut. Ihme sopimus!!!

On sanonut tarvinneensa kaikkea,kun lapselle vaatteet jääny pieneksi

Ja sinä juokset auliisti vaatakauppaan kaverin puolesta. :o

Kavereita kun ollaan oltu ala-asteelta asti,niin haluan auttaa frendiä..

Joku viisas on joskus sanonut ettei tosi ystävälle kannata rahaa lainata. Päästää ennemmin valkoisen valheen "ei mulla ole..." kuin lainaa. Niin moni hyväkin ystävyys on loppunut monilta ihmisiltä siksi kun lainat/vipit on jääneet maksamatta.

Itse kylläkin tulee lainattua ystäville ja ystävältä mutta VAIN jos on pakko ja tosi pieniä summia. En tiedä lainaisinko 100 euroa jos itse olisin pulassa kun ystävä ei lupauksista huolimatta maksaisikaan takaisin. Saatta olla että viisainta jättää lainaamatta. :/

no en mää tollasia soppareita tekis kun joskus sitä ei vaan tarvii mitään...kivempi oli soittaa joka kerta että ostaako jotain ja jos haluaa niin sitten vasta....ite vaan ilmottasin et täs kaupas on kivoja alessa....

Yhteistyössä