Kiva tää uusi ilme!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hopeinen Kuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hopeinen Kuu

Aktiivinen jäsen
14.11.2006
1 211
0
36
Mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa. Kiitos uudesta lookista! Ja hymiötkin ilmestyvät äsken :attn: B) :'( :flower: =) :) :hug: :headwall: :laugh: :kieh: :o :x :heart: :$ :| :ashamed: :snotty: ;) :whistle: :wave: :p :/ :xmas: |O
Älkää aina valittako ja vastustako kaikkea uutta, mukavaahan se on et asiat muuttuu ja parannetaan asioita paremmiksi, kyllä tekin tähän totutte ajan myötä ja vanha lookki unhoittuu!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Snowflake:
Mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa. Kiitos uudesta lookista! Ja hymiötkin ilmestyvät äsken :attn: B) :'( :flower: =) :) :hug: :headwall: :laugh: :kieh: :o :x :heart: :$ :| :ashamed: :snotty: ;) :whistle: :wave: :p :/ :xmas: |O
Älkää aina valittako ja vastustako kaikkea uutta, mukavaahan se on et asiat muuttuu ja parannetaan asioita paremmiksi, kyllä tekin tähän totutte ajan myötä ja vanha lookki unhoittuu!! =)

On tää iha kiva.. :x :D
Mutta kyl teksti sais olla oikeesti isompaa, mite mun mummoki nyn kehtoo palstailla kun ei saa selvää? :o
On sillä lukulasity, mut tähä tarttis issoon suurennuslasin, ja se ois hidasta. :whistle:
Yyt kait tulloo kohta. :p

Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:
Varmaan tottuu, mut aikansa se kestää. Mitenhän noi laatikot tossa toimii...?Mitä noi "lista" ja "numeroitu lista" on?

pöö

pöö

tuo ketjut o linkki mut näyttää aika hauskalta ku tekkee linkin. Esmerkiksi
http://www.jaxpe.com/foorumi/

maisemakuva o jos linkittää jonkun kuvan, ei näköjää toimi
kakspluslogo.gif

Koodi:
koodiako, ja mitähä vielä

• yksi
    kaks
    kolme

entäs tämä numeroituna

• ei
    oo¨
    kiva
    ja
    erittäin
    sekava

Onks nastaa?

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:

Mutta kyl teksti sais olla oikeesti isompaa, mite mun mummoki nyn kehtoo palstailla kun ei saa selvää? :o
On sillä lukulasity, mut tähä tarttis issoon suurennuslasin, ja se ois hidasta. :whistle:

Älkää nyt tän uusiminenhan on vielä puoli tiessä. Eix ne ilmoittanut siinä HUOM! ilmoituksessa et tän valmiiksi saaminen kestää loppu viikon. Rauhoittukaa nyt kyllä tämä tästä. Kyl me "mummotkin" vielä saadaan selvää!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:

Älkää nyt tän uusiminenhan on vielä puoli tiessä. Eix ne ilmoittanut siinä HUOM! ilmoituksessa et tän valmiiksi saaminen kestää loppu viikon. Rauhoittukaa nyt kyllä tämä tästä. Kyl me "mummotkin" vielä saadaan selvää!! :D

Mä haluuuuuun nyt! :D
Mä olen aina ollut malttamaton. :whistle:

Yhteistyössä