Kiva ruokapaikka Flamingossa/jumbossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja linda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

linda

Vieras
Osaako kukaan suositella sellaista ruokapaikkaa Jumbossa, jossa viitsisi ihan istuksiakin muutaman tunnin? Aikuisporukalla menossa, ei tartte siis olla mitenkään lapsille sopiva, toisaalta taas ihan arki-ilta kyseessä, joten ei mitään hienoakaan tartte. Joku italialainen vissiin Flamingossa ainaskin on, mutta millainen ja mahdollisia muita? Eikä olisi toki pahitteeksi, jos olisi hyvä ruoka ja ystävällinen henkilökunta!! Kiitos!

www.flamingo.fi löytyy kaikki ravintolat ja liikkeet, useimpiin ravintoloiden nettisivuihin on tuolla linkki. Itse käynyt vain amarillossa ja oli ihan jees, vaikka palvelu oli äärettömän hidasta ja laskuakin odotettiin iäisyys! :D

Alkuperäinen kirjoittaja linda:
Alkuperäinen kirjoittaja Halpa&edullinen:
Hesburgeri ;)

Tätä juuri tarkoitinkin, kiitos hirviästi!

Löytykö tuolta nettisivuilta? Mä itse ajattelin seuraavaksi kokeilla sen pihvipaikan, mikäs sen nimi nyt olikaan.. Parilla steak House..
http://www.flamingo.fi/fi/makuelamyksia ja tuossa tosiaan tuo linkki sinne..

Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja Halpa&edullinen:
Hesburgeri ;)

Tätä juuri tarkoitinkin, kiitos hirviästi!

Löytykö tuolta nettisivuilta? Mä itse ajattelin seuraavaksi kokeilla sen pihvipaikan, mikäs sen nimi nyt olikaan.. Parilla steak House..
http://www.flamingo.fi/fi/makuelamyksia ja tuossa tosiaan tuo linkki sinne..

Sulle oikea kiitos!! Olen kaiketi kuullut tosta famiglia etc.. Joten se saattaisi olla kokeilussa, mutta katsotaan.. Kiitos vastanneille:O)

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Amarillolle antisuositus. Paljon mieluummin Hesburger.

Juu ei tulisi mieleenikään sen kummemmin Amarillo tai Hese.. Yksi inhokki on kans Rosso, oli sitten missä hyvänsä(saattaapa olla, ettei Jumbossa onneksi olekaan), aina huono/tympeä palvelu ja aivan sairaan hidas, vaikkei olisi edes asiakkaita kuin pari pöytää, yöks!!

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Amarillolle antisuositus. Paljon mieluummin Hesburger.

Juu ei tulisi mieleenikään sen kummemmin Amarillo tai Hese.. Yksi inhokki on kans Rosso, oli sitten missä hyvänsä(saattaapa olla, ettei Jumbossa onneksi olekaan), aina huono/tympeä palvelu ja aivan sairaan hidas, vaikkei olisi edes asiakkaita kuin pari pöytää, yöks!!

Sitten erityinen antisuositus myös La Famiglialle.