Kiva nimi"neula" päiväkodintädille :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tätinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tätinen

Vieras
Aloitan pian työt päiväkodissa ja ajattelin että olis kiva laittaa ainakin aluksi oma nimi näkösälle ennen kun on tullut kaikki vanhemmat tutuksi. Aiemmin kokemuksesta muistan ettei nimi jää heti mieleen :)

Olisko ideiota ku sitä perinteitä hoitajan nakaneulalla kiinnitettävää (tai ylipäätään hakaneulalla) en halua, rikkoo helposti vaatteita :(

Joku avain nauhassa/korussa tms. kulkeva systeemi?

En tiiä.

Mutta mulle tuli mieleen, että mulla lapset (2 kpl) aloitti elokuussa päiväkodissa ja täytyy tunnustaa etten vieläkään muista niitten kaikkien hoitajien nimiä. Vaikka hoitajista on nimellä varustetut kuvat seinillä. Täytyy varmaan alkaa tsemppaamaan asian kanssa.

Pistä eteisen seinään/välioveen kuva ja nimi, ekä pieni esittely. "Hei, olen uusi hoitotäti..." Näkyy paremmin vanhemmille tullessa kuin nimineula rinnassa tms jos olet lasten kanssa touhuissa, kun haluavat puhutella.

En tiiä.

Mutta mulle tuli mieleen, että mulla lapset (2 kpl) aloitti elokuussa päiväkodissa ja täytyy tunnustaa etten vieläkään muista niitten kaikkien hoitajien nimiä. Vaikka hoitajista on nimellä varustetut kuvat seinillä. Täytyy varmaan alkaa tsemppaamaan asian kanssa.

Juuri tämän takin haluaisn että nimeni jäisi heti alkuun ainaki useamman vanhemmaan mieleen :)

Aiemmin töissä oli jopa "loukkaavan" (no ei ehkä oikeasti mutta harmitti) tuntuista kun olit kuukausia hoitanut perheen lasta ja sitten vanhemmat ei edes muista nimeäsi vaan kuvailee toiselle hoitajalle "se jolla on vaaleat hiukset sanoin näin" :/ :)

Oma lapseni aloittaa pian myös päiväkodissa ja haluan toki tietää minkä nimiset immeiset häntä hoitaa :)