Kiva, meiltä lähtee audi alta..:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti hyvinkäältä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti hyvinkäältä

Vieras
Lomautukset vaativat nyt veronsa. Meiltä lähtee meidän perheen rakkain, eli audi.:(
Ostettiin se velkarahalla ja nyt ei ole varaa lyhentää auton lyhennyksiä. On pakko valita lähteekö talo vai audi.

No onneksi tuo kakkosauto on ihan oma.:) Ei toki niin rakas kuin audi, mutta eiköhän tuohon bemuunkin totu.:)

Mite se vaa niii vaa voi lähtee alta.. ainakii mun entisellä ukolla lyhennyksii oli välillä kolmekin myöhässä, enne ku siis sit makso. Kauan noissa pitää olla maksamatta, että hakevat auton pois?

Samalla linjalla, että hassua, jos auto on perheessä se kaikkein rakkain :snotty:

Mutta ehkäpä tästä viisastutte ja ostatte seuraavan kerran auton johon teillä on oikeasti varaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
ah, taidan käydäkin suukottamasta meidän AUDIA . tuli niin surullinen olo tästä viestistä :xmas:

Pitäisköhän munkin kipaista tonne pihalle antamaan Åådille pusu?

Mä lähden talliin halailemaan mersua. Tuli paha mieli sen puolesta, jos se luulee että se saa lähdön kun sillä niin vähän nykyään ajetaan :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
ah, taidan käydäkin suukottamasta meidän AUDIA . tuli niin surullinen olo tästä viestistä :xmas:

Pitäisköhän munkin kipaista tonne pihalle antamaan Åådille pusu?

Mä lähden talliin halailemaan mersua. Tuli paha mieli sen puolesta, jos se luulee että se saa lähdön kun sillä niin vähän nykyään ajetaan :'(

Sun täytyy mennä kertomaan sille, että se on edelleen rakas ja tärkeä perheenjäsen :hug: Saisi ehkä sekin nukkua yönsä rauhassa murehtimatta kohtaloaan.

voisitko sä harkita askartelevas sille vaikka rautalangasta neljä ympyrää siihen keulalle ni sillä vois itsetunto ja mieli vähän nousta :hug:

voisitko sä harkita askartelevas sille vaikka rautalangasta neljä ympyrää siihen keulalle ni sillä vois itsetunto ja mieli vähän nousta :hug:

:D
Täytyy kyllä vakavasti harkita!

Yhteistyössä