K
kurjaa
Vieras
siis nämä joukkorangaistukset kouluissa joita opettajat antavat. kaikki jäävät luokkaan kun jotkut häiriköivät. tosin on se vaikea erottaa häiriköt jos puoli luokkaa häiriköi. ymmärrän.
nyt lisäksi kaupat jatkavat linjaa:
Myymälä pani koululaiset ruotuun | Uutiset | Pääkaupunkiseutu | Metro.fi
Jotenkin ymmärrän mutta silti jollain tasolla väärin. Ajatella jos joku keski-ikäinen varastaa niin kaikille porttikielto. siis kun eihän lapset ja nuoret itse pyydä sitä että joutuvat käydä koulua isoissa ryhmissä ja elää pitkälti isoissa ryhmissä.
kyllähän nuo kaupassa roikkujat pitäisi yksitellen ottaa vastuuseen, tosin jos niitä on paljon niin vaikeaahan se on. Mutta samat tyypit ne roikkuvat koulun portilla, eivät osaa mennä sisään reippasti koulun pihaan vaan jäävät notkumaan edustalle.
Kun ei kotona kasvateta käyttäyttymään, niin kaikki kärsivät!
nyt lisäksi kaupat jatkavat linjaa:
Myymälä pani koululaiset ruotuun | Uutiset | Pääkaupunkiseutu | Metro.fi
Jotenkin ymmärrän mutta silti jollain tasolla väärin. Ajatella jos joku keski-ikäinen varastaa niin kaikille porttikielto. siis kun eihän lapset ja nuoret itse pyydä sitä että joutuvat käydä koulua isoissa ryhmissä ja elää pitkälti isoissa ryhmissä.
kyllähän nuo kaupassa roikkujat pitäisi yksitellen ottaa vastuuseen, tosin jos niitä on paljon niin vaikeaahan se on. Mutta samat tyypit ne roikkuvat koulun portilla, eivät osaa mennä sisään reippasti koulun pihaan vaan jäävät notkumaan edustalle.
Kun ei kotona kasvateta käyttäyttymään, niin kaikki kärsivät!