Kiva kiva :/

Meillä on sit kosteusvaurio tuolla pesuhuoneessa. Tänään varmistu kun mattomies mittasi kosteusmittarilla..johan mä oon sitä epäillykkin..onneksi asutaan vuokralla ettei itellä tarvi sit maksaa tuota remppaa..saas nähä et milloin alkaa hommat..nyt oli hyvä sauma ensviikolla rempata toi kylppäri ku täällä ei oo kukaan kotona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja Pimpiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja MEK:
Meillä pelkästään kuivaaminen vei 3 viikkoa.

Minkäs kokoinen teillä on pesuhuone? Ei hemmetti jos meilä menee nuin pitkään..missä me käydään sit pesulla?!?
:eek: :eek:
nyt on kesä..käykää rannalla :D jos asutte kerrostalossa,saatte varmasti sovittua pesuajat yleisaunaan..
Asutaan rivitalossa..pitää vissiin sit lähteä evakkoon vaikka vanhempien luokse..pitää kattoa et mikäs se tuomio on ku se mattomies soitti sen pomolle ja se aiko käydä kattoo tuota pesuhuonetta...ei oo miestä vain näkyny.
 
vieras
Joo meilläkin meni kuivauksessa yli 3 viikkoa,puhalsi yötä päivää ja se näkyi sähkölaskun tasoituslaskussa,oli melkein 300e,ku yleensä meil sähkölaskut 50e paikkeilla ja tasotuslaskut siinä 100-150e paikkeilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo meilläkin meni kuivauksessa yli 3 viikkoa,puhalsi yötä päivää ja se näkyi sähkölaskun tasoituslaskussa,oli melkein 300e,ku yleensä meil sähkölaskut 50e paikkeilla ja tasotuslaskut siinä 100-150e paikkeilla.
:eek: :eek: :eek: Herra kiesus...mitäköhän tästäkin tulee :eek: :eek: :|
 
Liinuska74
Meille sanoi terveystarkastaja, että pesutiloissa mittarit näyttää aina kosteutta, enemmän tai vähemmän, riippuen siitä, koska on viimeksi käyty suihkussa. Vasta, kun katsotaan pinnan alle. nähdään, onko oikeasti vauriota. Onko teillä hometta tai muita "oireita" vai vain mittarin tulos?
 
Pix
Alkuperäinen kirjoittaja Pimpiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Meillä meni kylpyhuoneen remontointiin (ilman kosteusvauriota) kolme viikkoa, ja oltiin evakossa sen aikaa. Eli aikasta kauan siinä menee :/
Asuittekos vuokralla? Mihin te menitte evakkoon?
Ei kun oma on. Oltiin pojan kanssa mun mummun luona. Ei siinä pölyssä olis edes voinut asua.
 
Vuokrakämppä, rivitalo, 5 henkilöö... Pesuhuone, saunaremontissa, kosteusvaurio... kuivatus- 4 viikkoo... koko remontti... 4 KUUKAUTTA... |O
Eikä se oo muuten vieläkään valmis... mut pesulle jo päästään...
Kunnan PITÄÄ järjestää teille pesupaikka... pyykeistä en tiiä... me kannettiin mun äidille....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:
Meille sanoi terveystarkastaja, että pesutiloissa mittarit näyttää aina kosteutta, enemmän tai vähemmän, riippuen siitä, koska on viimeksi käyty suihkussa. Vasta, kun katsotaan pinnan alle. nähdään, onko oikeasti vauriota. Onko teillä hometta tai muita "oireita" vai vain mittarin tulos?
Suihkussa on käyty tuossa toissa päivänä ja se mittasi kosteuden vähän niinku ympäri lattiaa,matto on rikki alhaalta seinältä ja sen takia tuli mattomies meillä käymään et jos se sen sais korjattua mut se sit mittas sen kosteuden ja sitähän kuulema oli ja sit se sano et se seinä sieltä maton alta on ihan kalkkeutunu.Et tällästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pimpiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja MEK:
Meillekin olisi vakuutusyhtiö maksanut evakossa olon esim. hotellissa.
Miten sit on ku meillä on koti vakuutus niin miten senkaa niinku toimitaan?!?Pitääkös meillä tuosta ilmoittaa vaikka ollaan vuokralla?!? :/

Kyllä vuokralla ollessa jos joku on sitämieltä että te ette voi siellä asua, niin korvaa sen asunnon teille.. siis hankkii sijaisasunnon...
OIkeesti se kaikki sementtipöly ja homepöly mitä meiltä tuolta tuli oli jotain AIVAN hirveetä.... Mä olin täällä lasten kanssa tukossa viikkotolkulla....ja vieläkin jäi esikoiselle tommonen kummallinen yskä josko se on sitten siitä jääny...
Me ei muutettu mihinkään... käytiin naapurissa suihkussa ja saunassa koska vessa meillä oli erikseen...

Siis tää joku on niinku kunta/kaupunki :D :D Että mä oon selkee sananen :LOL:
Mut jos joku mattomies, tms päättää että siellä ei voi asua, niin sillon kunta/kaupunki on velvollinen järjestämään teille kämpän...
 

Yhteistyössä