Kiva isä mun lapsilla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Olemme eronneet 10v sitten ja isä tapaa lapsia n. kerran kuussa. Lapset 11v ja 13v.
Koko viikon lupaillut että tänään vie lapset läheiseen kauppakeskukseen ja käyvät syömässä ja isä tuo tuliaiset äskeiseltä ulkomaanmatkalta...
No mutta, herran facebook-päivityksistä päätellen on eilen mennyt myöhään baarissa ja nyt päivitti että korjaavaa!
Mua niin sylettää, tää on melkein aina sama homma, milloin menee lasten edelle harrastus, milloin kaverit ja nyt näköjään kaljottelu. Onneksi lapset ovat tuon verran isoja että osaavat jo varautua mutta ainahan ne sitä iskän tapaamista silti odottaa.
Surettaa ja vihastuttaa minuakin!

Koetan täältä telepatisoida sulle myötätuntoa ja pitkiä hermoja.

Joskus sitä vilpittömästi tekis mieli lyödä itseään, kun on lisääntymiskumppaninsa osannutkin valita niin mölösti. Mutta sitte taas muistaa että eihän nää mun ihanat lapset olis just näitä ihania lapsia ilman sitä mölöä isäänsä, vaikka ansaitsisivat tietenkin paremman.

[QUOTE="vieras";29012071]Niin. Ihan itsehän olet sen miehen lastesi isäksi valinnut.[/QUOTE]

En ole ap mutta vastaan silti., Ihan itse kyllä, mutta arvaamatta, että 6 vuoden yhdessä olon jälkeen herralle oli niin kova paikka isäksi tulo OMASTA HALUSTA HUOLIMATTA, että siitä kuoriutui itsekäs munapää.

Näitä asioita kannattaisi pohtia ENNEN kuin lisääntymishormonien aiheuttamissa huuruissa imuroi spermat sinne ahnaaseen römpsään. Joka päivä täällä itketään ja rääytään kun miehet on niin paskoja.

Harvasta miehestä on isäksi, valitettavasti.

Tai oikeastaan paljon mihinkään, kun nyt tarkemmin mietin. Miksi me annetaan niiden yleensä päättää mistään? Äänioikeus pois miehiltä.

Joo aika usein mietin missä määrin sitä itse on vastuussa siitä että on lisääntynyt ääliön kanssa. Ainakin olen tajunnut heivata sen paskiaisen kotoamme pois jo pienemmän ollessa 1v että en mä ihan toivoton tapaus ole ;)
Tähän liittyy niin paljon asioita eikä nuo "miksi oot sen kanssa lapsia tehnyt"-kommentit nyt tähän auta vaikka se varmaan onkin mukavaa olla siellä ruudun ääressä jälkiviisaana :)

Joo eihän sitä voi kuin ajatella että sillä järjellä toimi mikä silloin oli. Ja lapset nyt ainakin on ihania, ja tosiaan, ilman sitä molopäätä ne ei olis justiin noita lapsia.

Ja melkein toivois että näille mustavalkoisille "miks teit sen kans lapsia"-kommentoijille kävis kans niin että tulee sille omalle täydelliselle miehelle ja isälle vaikka ongelma päihteiden tai mielenterveyden kanssa niin päästäis täällä porukalla lyömään lyötyä ;)
(En oikeesti toivo mut herätkää pahvit!)

[QUOTE="vieras";29012079]En ole ap mutta vastaan silti., Ihan itse kyllä, mutta arvaamatta, että 6 vuoden yhdessä olon jälkeen herralle oli niin kova paikka isäksi tulo OMASTA HALUSTA HUOLIMATTA, että siitä kuoriutui itsekäs munapää.[/QUOTE]

Niin, kaikkihan ne yhdessä yössä muuttuu...

Ihan oikeesti älkää nyt saatana viitsikö!!! Aikuiset ihmiset!!! Jos näitä "lasten isä on ihan paska"-juttuja on palstalla vähintään yksi päivässä, ja joka kerta sama vinkuna "se muuttui kusipääksi vasta lastenteon jälkeen" niin eihän sitä kukaan enää usko.

Jos näiden vinkujien lähipiiriltä kysyttäis, mitä mieltä he olivat tuon parisuhteen tulevaisuudesta ja lastenhankkimisen mielekkyydestä kyseiseen suhteeseen, niin siellä ei oltaiskaan enää samaa mieltä, että naps vain, yhtäkkiä mies muuttui. Aika moni kertois, että asihan sen, ettei siitä mitään tule.

No meidän tapauksessa sukulaiset ihmetteli ja ihmettelevät yhä miksi erottiin (juu en ole nähnyt aihelliseksi kertoa lääkityksistä jotka muuttivat ennen niin rauhallisen miehen äkkipikaiseksi ja väkivaltaiseksi).
Ja se miten naiset kohtelee... Itse olen kohdellut ehkä turhankin kiltisti, ja kotona tuolla nykyään on uusi vaimo jonka ansiosta entistä vähemmän tapaa lapsiaan.

[QUOTE="vieras";29012199]Ihan oikeesti älkää nyt saatana viitsikö!!! Aikuiset ihmiset!!! Jos näitä "lasten isä on ihan paska"-juttuja on palstalla vähintään yksi päivässä, ja joka kerta sama vinkuna "se muuttui kusipääksi vasta lastenteon jälkeen" niin eihän sitä kukaan enää usko.

Jos näiden vinkujien lähipiiriltä kysyttäis, mitä mieltä he olivat tuon parisuhteen tulevaisuudesta ja lastenhankkimisen mielekkyydestä kyseiseen suhteeseen, niin siellä ei oltaiskaan enää samaa mieltä, että naps vain, yhtäkkiä mies muuttui. Aika moni kertois, että asihan sen, ettei siitä mitään tule.[/QUOTE]

Ja eikö sulla ole muuta sanottavaa? Sun kommenttisi ei auta yhtään ketään, ja lisäksi et tunne hlökohtaisesti ap:tä ja hänen ex-miestään, ts. et ole sanomaan yhtään mitään heidän elämästään ennen eroa.

Jos sanotaan että viiden hengen ryhmässä on keskimäärin yksi mulkvisti, niin kuka se mahtaa olla tässä ketjussa?

Kiinni, Todellakin, miten Myös naiset lasten isää kohtelee. Peili ihan terveellinen jokaiselle.....

Juu totta mooseshan se on naisen vastuulla kehittyykö miehestä vastuullinen isä vai juoppo luuseri... vai?

Niitä on erikseen sellaisia naisia jotka uskoo muuttavansa miehen kuin miehen rakkaudellaan.

Ja sitten on meitä, jotka olettaa että mies on toinen aikuinen ja vastaa itse omasta toiminnastaan ja omista valinnoistaan.

Meidät pitäisi jotenkin erotella jo nuorena eri ryhmiin, niin että ne äitiä kaipaavat ikipojut jättäisivät meidät toisenlaiset rauhaan eivätkä esittäisi mitään edes silloin nuorena...

[QUOTE="vieras";29012264]Jos sanotaan että viiden hengen ryhmässä on keskimäärin yksi mulkvisti, niin kuka se mahtaa olla tässä ketjussa?[/QUOTE]

Sun ex-miehes?

Älkääpä yleistäkö, ettei miehistä oo isiksi. Mun siskon mies oli ennen niiden suhdetta suhteessa, johon syntyi kaksi lasta. Tällä hetkellä lapset asuvat isänsä ja mun siskon kanssa, muuttivat heille kaksi vuotta sitten. Toinen nyt 15v ja toinen 11v. Pojat on oppinu jo, että vaikka äiti lupaa tulla hakemaan tai lupaa että lapset saavat mennä sinne niin 90% kerroista se peruuntuu "työkiireiden" takia, jotka usein myöhemmin paljastuu joksin aivan muuksi. Isompi pojista jo tajuaa ja tietää että äitiin ei voi luottaa, mutta pienempi vielä kovasti uskoo ja toivoo ja melkein joka kerta pettyy. Lapset itse sillon halusivat muuttaa isälleen koska elämä äitin kanssa oli mitä oli, lapsiakin tuli parille muullekin miehelle siinä välissä. Nyt tää nainen on taas eronnu ja jokaikinen lapsi mitä hällä on niin asuu isänsä kanssa ja tää nainen tapaa niitä sillon tällön. Eli asiat voi olla ihan yhtälailla toisinpäin ja isä olla se "parempi" vanhempi, näistä ei vaan puhuta yleensä niinpäin että äiti on se huono ja surkee vanhempi.

Yhteistyössä