kiva ilta.. siihen asti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
kun ex ystävä halus keskustella mun kaa. selitti miten on pahoillaan ja hällä on ikävä mua.. kuinka ovat onnellisia ex:n kaa ja heillä on ollut vaikeaa. haluaisi olla edelleen mun ystäva, mut mä en varmaan suostu siihen. selitti et ex on hankala luonne ja et meidäen eron syy on se etten arvostanut exää tarpeeks.. käski lyödä itseään, sanoi että olen toivonut hänen kuolemaansa (niin olenkin ja sanoin se hälle).. itkuks meni kuten arvata saattaa. ex ystävä halaili ja yritti pusutella poskelle.. jne. mä oon väsynyt..

Alkuperäinen kirjoittaja PuPuLi:
öö..siis onko tää se ystävä-mies=suhteessa juttu?jossa et meinannut saada lapsia isälle?

joo siis paras ystävä, mies.. lapset sotku.. heillä on kuulemma ollut vähän ongelmia esikoisen kaa (niin mullain.. koettelee aavistuksen nyt erilaisia rajoja) ja et tytön kaa sujuu hyvin..

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
niin oliko sitten niin että exäsi meni tämän ystäväsi kans yhteen teidän eron jälkeen vai jo teidän suhteen aikana?

olivat vuoden yhdessä mun selän takana.. mun pää on niin sekaisin, itkettää. tää ystävä kertoi heidän poikansa muutamasta elinkuukausesta jne.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
niin oliko sitten niin että exäsi meni tämän ystäväsi kans yhteen teidän eron jälkeen vai jo teidän suhteen aikana?

olivat vuoden yhdessä mun selän takana.. mun pää on niin sekaisin, itkettää. tää ystävä kertoi heidän poikansa muutamasta elinkuukausesta jne.

:hug: miten hitossa sillä oli pokkaa vinkua sua takas ystäväksi? :o

:hug: miten hitossa sillä oli pokkaa vinkua sua takas ystäväksi? :o

en mä tiedä.. mä en enää jaksa ymmärtää. samaan syssyyn kuitenkin selitti miten onnellisia ovat ja kuinka ex olis hänen sairastaessaan hokenut sängyn vieressä et "älä jätä mua kulta"

valitettavasti täytyy sanoa että hän jollain lailla yritti vain saada omaa huonoa omaatuntoa pois...en usko että paljokaan ajatteli sua..
kertomalla tuon lapsi jutun hän yritti saada sun harteille huonon omatuntonsa.oma napa on lähinnä...tuntui vaan musta siltä nyt että hän vain syyllisti sua ja syrjäytti sun tunteet... :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja PuPuLi:
valitettavasti täytyy sanoa että hän jollain lailla yritti vain saada omaa huonoa omaatuntoa pois...en usko että paljokaan ajatteli sua..
kertomalla tuon lapsi jutun hän yritti saada sun harteille huonon omatuntonsa.oma napa on lähinnä...tuntui vaan musta siltä nyt että hän vain syyllisti sua ja syrjäytti sun tunteet... :hug:

niin mäkin uskon. jokain känää niin oli ex:n kaa ja tää nainen viel sano et lähe hänen kanssaan tiskille et se vituttais exää.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ei kannata antaa anteeksi kenellekään, jota haluaa vihata koko loppuelämänsä.

mä voisin hekä ajan kanssa antaa antekksikin.. tai en tiedä. mut ystävää musta ei ikinä hälle enää tulis. sanoi et hän haluis et tulisin heille käymään.. sinnehän oliskin helppo mennä, kotiin jota rakennettiin yhdessä ja jossa me lasten kaa saatiin asua kaksi kuukautta.

mä voisin hekä ajan kanssa antaa antekksikin.. tai en tiedä. mut ystävää musta ei ikinä hälle enää tulis. sanoi et hän haluis et tulisin heille käymään.. sinnehän oliskin helppo mennä, kotiin jota rakennettiin yhdessä ja jossa me lasten kaa saatiin asua kaksi kuukautta.
Ehkä onkin parempi, ettet yritäkään antaa anteeksi. Sanot suoraan ko henkilölle, että häivy painajainen. Opettele elämään elämääsi ilman niitä ihmisiä, joista et pidä.Uusia ihmisiä ja ystäviä löytyy aina.

En tarkemmin tiedä tätä juttua ja taustoja,mutta kuulostaa siltä tuo ex ystäväsi ruikutus että haluaa kipeästi itselleen "synninpäästön" eikä välttämättä ajattele ollenkaan sun tunteita.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ehkä onkin parempi, ettet yritäkään antaa anteeksi. Sanot suoraan ko henkilölle, että häivy painajainen. Opettele elämään elämääsi ilman niitä ihmisiä, joista et pidä.Uusia ihmisiä ja ystäviä löytyy aina.

totta. toisaalta oli hyvä että sain sanoa kaiken hälle nyt kasvokkain mitä oon halunnut. se jopa sanoi et meidän pitäis ex:n kaa puhua asiat selviks. mä sanoin et olis joo pitänyt puhua, mut paha se on itsestään ja et mä en enää halua niitä kaivaa. ja siihen syyhyn minkä tää nainen sanoi eroomme: arvostuksen puute, ex ei sit vissiin ajatellut asiaa kuin omalta kantilta musta kun tuntui samalta, mä en vaan hakenut siihen ulkopuolista lohdutusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
En tarkemmin tiedä tätä juttua ja taustoja,mutta kuulostaa siltä tuo ex ystäväsi ruikutus että haluaa kipeästi itselleen "synninpäästön" eikä välttämättä ajattele ollenkaan sun tunteita.

niimpä.. suurin osa keskustelusta oli sen hokemista et heillä on ollut vaikeeta, p*rkele niin on mullain ollut.

selvispä sekin et poika koettelee rajojaan vähän laajemmin.. isänsä luona oli tälle mun exystävälle sanonut et: "äiti on sanonut ettei sua tarvii kuunnella". kotona taas usein sanoo, et: "iskä sano et saan tehdä näin".

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

näin juuri. tollanen on varmaan tosi ärsyttävää, :hug:

Ikävä tilanne. Mihin heidän lapsensa kuoli? Tulee väistämättä näin ulkopuolisena mieleen, että heidän lapsen kuolema oli hinta siitä vääryydestä, pettämisestä, suhteesta selän takana jne.

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Ikävä tilanne. Mihin heidän lapsensa kuoli? Tulee väistämättä näin ulkopuolisena mieleen, että heidän lapsen kuolema oli hinta siitä vääryydestä, pettämisestä, suhteesta selän takana jne.

sydänvika ainakin oli.. mut ilmeisesti paljon muutakin.

huh.. kylläpä nauratti kun kävin hakemassa eilisen reissun kamoja kotiin. ex joka siis on sanonut sit eron syyksi arvostuksen puutteen teki eilen katoamis tempun baarista ja jätti vaimonsa sinne itkemään kun ei vastannut edes puhelimeen. valomerkin jälkeenkään ei ollut exää löytynyt (itse lähdin kotiin kahden aikaan).. tää exystävä oli baarin pihalla seisoskellut ja itkenyt mein yhteisille ystäville et nyt miehensä varmaan on sit lähtenyt takas mun luo :headwall: aivan kun mä takaisin sen ottaisin.. ja näyttäähän tuo "arvostus" ex:n muita ihmisiä kohtaan jatkuvan samanlaisena kuin aiemmin.

huh.. kylläpä nauratti kun kävin hakemassa eilisen reissun kamoja kotiin. ex joka siis on sanonut sit eron syyksi arvostuksen puutteen teki eilen katoamis tempun baarista ja jätti vaimonsa sinne itkemään kun ei vastannut edes puhelimeen. valomerkin jälkeenkään ei ollut exää löytynyt (itse lähdin kotiin kahden aikaan).. tää exystävä oli baarin pihalla seisoskellut ja itkenyt mein yhteisille ystäville et nyt miehensä varmaan on sit lähtenyt takas mun luo :headwall: aivan kun mä takaisin sen ottaisin.. ja näyttäähän tuo "arvostus" ex:n muita ihmisiä kohtaan jatkuvan samanlaisena kuin aiemmin.

jep,niinhän moon sanonu et minkä taakseen jättää sen eestään löytää..ja niinhän sille eukolle tais käydä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:

jep,niinhän moon sanonu et minkä taakseen jättää sen eestään löytää..ja niinhän sille eukolle tais käydä :whistle:

no.. em mä tiedä oliko ex pettoreissulla, mut noita katoamistemppuja eki jo aiemmin.. se on vissiin sitä ex:n tapaa arvostaa muita. sanoinkin tälle ex ystävälle et ex vois miettii sitä arvostamista ihan ajan kanssa, eipä se itseltäänkään tunnu onnistuvan, joten miten vaatii sitä edes muilta.

Yhteistyössä