Kiva!!! Anoppi ei tuu ristiäisiin viikonloppuna JOS...

  • Viestiketjun aloittaja Ella
  • Ensimmäinen viesti
Amaryllis
Alkuperäinen kirjoittaja Amaryllis:
Tilaat äkkiä kakut jostain ja pistät anopin maksajaksi, koska sehän jättää poisjäännillään teidät pulaan tarjottavien kanssa! Tai sit teet pari nopeaa suolaista piirakkaa tai jotan suolaisia muffineja tmv. jotak voit sit pakastaa, jos anoppi leipmuksineen ilmaantuukin paikalle.

Tosiaan, jos et ehdi/jaksa/osaa leipoa, niin ostat kaupan pakastealtaasta valmiita tarjottavia, tai haet lähimmästä konditoriasta tai leipmosta jotain. Ja se lasku anopille sit perästä ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja stepup:
Älkää nyt ainakaan antako anopille periksi. Olkoon sitten tulematta. Siinä on muilla vierailla ihmettelemistä, kun kerrotte syyn anopin poisjääntiin, jos sitä sattuvat ihmettelemään. Sanotte vaan suoraan anopille, ettette muille rupea valehtelemaan mistään sairastumisesta tms. vaan kerrotte suoraan, mistä kenkä puristaa.
Juuri näin!!! Ihme hommaa anopilta :(
Samaa mieltä. Turha aikuisen noin typerää kiukukuttelua olis peitellä. Itse on liemensä keittänyt ja sen nielköön.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Ella:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jääköön sitten pois. Mitä se sille kuuluu?
Niin, en tiedä sitten miten leipomusten käy, anopin piti tehä voileipäkakut sun muut.
Kumpi on sulle tärkeempi, ne anopin leipomukset vai nimi, jota tyttö kantaa koko ikänsä? Osta vaikka kaupasta kakut ja katkaise yhteys tollaseen kiristystä harjoittavaan anoppiin.
 
Amaryllis
Alkuperäinen kirjoittaja Ella:
Saako kysyä mikä olis anopin nimivalinta :D
Ehdotti Emiliaa :whistle:
[/quote]

Toi anopin ehdotus on kyllä ERITTÄIN HYVÄ ;) :D Mut et silti vaihda, saat kuulla siitä koko ikäsi että hänpä pääsi valitsemaan tytölle NIIN ihanan nimen.
 
tyhmä täti
Alkuperäinen kirjoittaja Ella:
vauvan nimi ei vaihdu :|

Tytöstä pitäisi tulla Jeena Julianna, ja sepäs ei anopille käy!

:whistle:
painukoon vaikka papille sitten

ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ, jos anoppi on tyhmä niin olkoon, LAPSELLENNE tulee kaunis nimi :heart:
 
mun äiti sanoi aikoinaan kun emme suostuneet kertomaan lapsen nimeä ennakkoon että "no mä en sinne sitten ainakaan tule" tokasin perään että ole tulematta sitten,,

nimi on kaunis :) ja anopille ette anna periks,,jos lapsi on teidän mielstä jeenan näköinen ja nimi maistuu teidän suussa hyvälle niin te annatte sen,,
nuorimmaisen kummitäti ihmetteli meidän nimi valintaa minkä annoimme likalle,se on Ida Alli Eerika ja ainoo koko koplasta jolla on kolme nimeä,,kun selitin miksi nimi on tuo niin ymmärsi
halusimme yhdistää meidän molempien mummot tämän viimeisen lapsen nimeen,,mieheni mummon nimi oli Alli ja minun mummon toinen nimi oli Eerika,Ida oli jo valmiina jostain vaa tuli ,,kaste tilaisuudessa appiukko kerto että hänen mummon nimi oli ollut Ida :)
 

Yhteistyössä