Kiusataanko mua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eli siis mä en oo varma kiusataanko mua. Open mielestä ei. Mun kiusaaja siis nimittelee mua joka päivä ja sitä tapahtuu myös netissä. Mua haukutaan muun muassa paskaksi ihmiseksi, vitun idiootiksi, tyhmäksi, huonoksi kaikessa. Sitten tää kiusaaja alko kertoo mun yksityisasiota opelle. Mä jouduin puhuin niistä open kanssa. Eli open mielestä mua ei kiusata.

Nimittely on aina alentavaa. Nimitellä ei kuulu ketään. Ihmisillä on huono omatunto, jos pitää muita solvata voidakseen itse paremmin. Vahvimpia eivät ole he jotka laittavat muita maahan, vaan he jotka nousevat sieltä ylös. Opettaja ei saa olla hiljainen hyväksyjä asiassa, jos hän ei kuuntele huoltasi, varmasti rehtori tai kouluterveydenhoitaja kuuntelisi. Jokaisella on oltava oppirauha, myös sinulla. Kukaan meistä ei ole täydellinen, jokaisella meillä on virheemme, kunhan emme satuta muita tai itseämme sanoillamme tai teoillamme. Toivo voimia sinulle ymmärtämään, että myös sinä olet tärkeä ja joku päivä, kaikki nuo tyhjät sanat eivät määrittele sinua lainkaan. Sinä määrittelet itsesi.

Yhteistyössä