kiusallista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miljoonakala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miljoonakala

Aktiivinen jäsen
08.09.2004
3 762
0
36
Lykkääkö teidän tutut/sukulaiset yms ikinä puhelinta jollekin toiselle kun soittavat teille.
Täti äsken soitti ja lykkäskin puhelimen serkulle että vaihtakaa nyt lapset kuulumisia.
Mikäs siinä mutta inhaa kun ei ole mitään puhuttavaa kun ei tekemissä olla oltu noin sataan vuoteen ja ihan eri maailmat.
Siinä sitten diipadaapaa ja kyselyä kuolleista sukulaisista. Karmivaa..

Tuollanen pitäis kieltää lailla. |O

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Lykkääkö teidän tutut/sukulaiset yms ikinä puhelinta jollekin toiselle kun soittavat teille.
Täti äsken soitti ja lykkäskin puhelimen serkulle että vaihtakaa nyt lapset kuulumisia.
Mikäs siinä mutta inhaa kun ei ole mitään puhuttavaa kun ei tekemissä olla oltu noin sataan vuoteen ja ihan eri maailmat.
Siinä sitten diipadaapaa ja kyselyä kuolleista sukulaisista. Karmivaa..

Tuollanen pitäis kieltää lailla. |O

Kerran käyny että piti fammun kanssa jutella, mitään osannu sille sanoa kun nähny viimeks ties koska ja muutenkin se on sitä puolta suvusta johon ei mitään intressejä.. Itse en tule puhelimeen jos joku esim. avoanoppi pyytää keskustelemaan ukon veljen lapsen kanssa..

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
anteeksi kun alkoi naurattamaan. joo, tosi kiusallista kyllä kun tilanteeseen joutuu, mutta tilanteen vois hyvin kuvitella just johonkin komediaan..

voin ymmàrtàà hymysi. minusta oli koomista parin viikon takainen tilanne jossa autoin tuntemattomia naapurin nuoria soittamaan yhteen toiseen euroopan maahan erààn omaisen polttohautauksen byrokratiaan liittyvàssà asiassa. oli se kiva kàydà vààntàmààn toisessa pààssà olevalla 70 v rouvalle juttua kun olin just 2 min aikaisemmin tutustunut noihin naapureihin :)

No melko hupaisaa jälkeenpäin ajateltuna oli. Mä koitan puhua kuin papupata, sitä diipadaapaa ja toinen murahtelee vastauksia. "mites koulu? ..ööh..siinähän se"
Meillä ei siis enää nykyisin ole mitään yhteistä, nuori opiskelijamies viettää parasta baareiluaikaansa, minä vanha kurttu, kohta kolmen lapsen äiti maalta. Joo maailmat ei kohtaa.. :D :D

Toinen yhtä kamala on jos lapsi lykätään puhelimeen ja se ei vielä osaa muuta kuin kaluta luuri ja kuolata mikkiosaa. Ihan kamalaa...hrr..

Yhteistyössä