kiusallinen ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolo

Vieras
Kesä tulee ja taas saan kärsiä kiusallisesta ongelmasta nimittäin hikoilusta. Ei auta edes apteekin deororantit, vaan jatkuvasti on paidassa kainalot märkänä. Hävettää, kiusallinen ongelma. En onneksi kuitenkaan haise pahalle kiitos dödöjen, mutta paita kastuu ja mihinkään ei kehtaa mennä ilman vaihtovaatteita. Mikä avuksi? Eikä tämä ole provo, vaan ihan oikea ongelma mulle :ashamed: :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:41 Tianna kirjoitti:
Ethän käytä tekokuituvaatteita? Puuvilla, silkki ja pellava ei hiosta läheskään niin paljon kuin nuo muut.

Ei auta, vaikka on puuvillainen paita. Monet t-paidat on ihonmyötäisiä ja silloin ongelma tietty korostuu. Säkkiinkö pitäisi pukeutua, niin ei tarvis ainakaan märkää paitaa hävetä. \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:43 Kesätyttö kirjoitti:
Onko sulla ylipaino-ongelmaa?
Tai jokin lääkekuuri päällä?

Entäs auttaisko joku lääke tohon ylihikoiluun?

Ei ole mitään lääkitystä käytössä. En ole mikään keijukainen, mutta painoindeksi normaali kuitenkin, joten tuskin se siitä johtuu.

Suosittelen kokeilemaan silkkipuuteria. Toimii ainakin mun miehellä. Silkkipuuteri pitää ihon raikkaana ja kuivana. Ei paakkuunnu kuten talkki voi tehdä ja siten rikkoa ihon.

http://www.itubiodyn.fi/drhauschka/index.php?option=com_content&task=view&id=71&Itemid=82

Silkkipuuteri maksaa jonkunverran (muistelisin jotain 20 euroa), mutta se on erittäin riittoisaa.

Moi , oletko kokeillut absolut torr merkkistä ainetta tuohon liikahikoiluun? On todella tehokas! Kerran viikossa laitetaan kuiviin, pestyihin kainaloihin ja annetaan yön yli olla ja aamulla pestään pois. Itse kärsin samasta ongelmasta, mutta tuo aine on minulla auttanut hyvin. Niin ja sitä saa apteekista. Hyvää kesän odotusta! =)

No ainakin sellainen kova konsti on, että leikataan hikirauhaset kainaloista veks. Sitten se hiki kyllä tulee jotain muuta kautta ulos, mutta pääsetpä kainalohiestä. En tiedä kuinka yleisiä tuollaiset leikkaukset on, mutta olenpa joskus kuullut, että sellaistakin tehdään.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:49 äiti minäkin kirjoitti:
Moi , oletko kokeillut absolut torr merkkistä ainetta tuohon liikahikoiluun? On todella tehokas! Kerran viikossa laitetaan kuiviin, pestyihin kainaloihin ja annetaan yön yli olla ja aamulla pestään pois. Itse kärsin samasta ongelmasta, mutta tuo aine on minulla auttanut hyvin. Niin ja sitä saa apteekista. Hyvää kesän odotusta! =)

Mulla kans toimi absolut torr!

Yhteistyössä