Kiusallinen ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sepe Susi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sepe Susi

Vieras
Minulla on ongelma. Olen mies 39-v, kolme lasta ja eronnut joitakin vuosia sitten. Ongelmani on seuraava:

Olen suorastaan sairaalloisen kiinnostunut (itselleni liian) nuorista naisista. En nyt ihan teineistä, mutta sanotaan nyt jostain 19-25 -vuotiaista. Fantasioin jatkuvasti kiinteistä c-kupin rinnoista ja napakoista pystypepuista. Tiirailen usein puolet koko työpäivästä irc-galleriaa ja vastaavia, ja paine saada vielä joskus nuorta naista on kasvanut jo ihan megalomaaniseksi. (Ongelmani haittaa siis työntekoakin...) Maksullisiin en periaatteessakaan voisi kuvitella meneväni, mutta ilmaiseksikaan tämän ikäinen ei todennäköisesti parikymppistä naista saa. Selvennykseksi vielä, että mitään parisuhdetta en noiden nuorten naisten kanssa edes haluaisi, vaan kyse olisi ihan puhtaasti seksistä.

Myönnän, että oma vanhemiseni tuottaa minulle ongelmia (kun joku sen kuitenkin olisi sanonut). Minun on vaikea hyväksyä sitä faktaa, että ensi vuonna tärähtää 40 mittariin. Olen mielestäni ikäisekseni hyvässä kunnossa, mutta tuskin kukaan minua sentään parikymppiseen sekoittaa (reilu kolmikymppisestä voisin mennäkin).

Miksi sitten kirjoitan tänne tästä ongelmastani? No, ajauduin tänne keskustelupalstalle ihan sattumalta ja huomasin, että keskustelu täällä on niin vilkasta, että ehkäpä joku jaksaisi vaivautua minutkin haukkumaan...

:hug: Ihana amies joka tunnustaa, että hänellä on ongelma :o :flower:
Nyt vaan mielessä pähkäilemään ratkaisuja ja tätä kautta vaikka juttelemaan asiasta voisihan sitä vaikka lekurille mainita tai käydä terapiassa :) mutta epäilen, että kyseessä on alkava keski-iänkriisi. Sinua pelottaa vanheta ja haluat hautautua nuoruuteen naisten kautta ;)

Hohhoijaa. Mitäpäs jos vaikka hommaat jonkun suodattimen, ettet pääse moisille sivuille. Sitten alat etsiä ikäistäsi seuraa ja aloitat jonkun henkevän harrastuksen esim. jooga. Kyllä vanhenemisen pitäisi näkyä henkisenä kasvuna, eikä paluuna teini-ikään.

En mä epäile etteikö joku nuorinainen sulle (ja itselleen) hetken iloksi löydy jostain opiskelijoiden suosimasta yömenopaikasta. Kun itse olin tuon ikäinen 19-25v. niin nelikymppinen mies oli tosi kiinostava, mikäli oli fiksu ja timmissä kunnossa!

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Nyt vaan mielessä pähkäilemään ratkaisuja ja tätä kautta vaikka juttelemaan asiasta voisihan sitä vaikka lekurille mainita tai käydä terapiassa :) mutta epäilen, että kyseessä on alkava keski-iänkriisi. Sinua pelottaa vanheta ja haluat hautautua nuoruuteen naisten kautta ;)

Kaiken tämän toki jo tiesinkin, mutta terapia ei kyllä houkuttele yhtään. En koe olevani sillä tavalla "hullu", että jaksaisin moiseen vaivautua.

Mitä mieltä täällä ollaan sellaisesta ratkaisusta, että etsisin vaikka kiven alta sen parikymppisen naisen, jonka kanssa sitten harrastaisin seksiä ja toteaisin, että eipä ollut kaiken itsensäkiduttamisen arvioista ja kääntäisin katseeni itseni ikäisiin aikuisiin naisiin? :)

Varmaan tuskainen ongelma jos olet kovin seksuaalinen ihminen. Tasa-arvo ei toteudu kyllä suomessa. Naiset saa aina toteuttaa fantasioitaan milloin minkäkin uroksen kanssa koska maailma toimii niin että "nainen on vaikeampi saada" ja "mies on aina se joka ottaa". Siis periaatteessa. Naiset siis yleensä aina valitsee vain kermat päältä >>> Olettaen että naisella on jotakin makua...

Olen kyllä chat palstoilla törmännyt siihen että joillakin naisilla on fantasia vanhemmasta miehestä ja kaikenlaista sellaista. Varmaan oikea paikka hakea seuraa ennemmin kuin psykologia niin olisi se että menisit johonkin kinky chattiin. esim. city.fi kinkybar tai suomi24:n sex chatit tms. Nuoria naisia joilla fetissi vanhempiin miehiin niin isketään samalla tavalla kuin muutenkin naisia isketään.Toisilla on parempi flaksi ja toisilla huonompi aina naisasioissa.

onneks on naisia jotka tykkää vanhemmista miehistä :)
mutta ikäriisi sanon minäkin. mitenhän sen oman vanhenemisensa vois hyväksyä? vanheneminen ei oo mikään huono asia jos sen tekee tyylillä B)

nuorten naisten haluaminen on aika terve tapa verrattuna muihin tapoihin joita oon nähny.
isäpuoli osti 20 flipperiä ja isä osti pappa tunsan.... classy B)

Hmm, miksi se sinua niin kovin vaivaa?
Tee asialle jotain. Metsästä itsellesi seksinnälkäinen nainen, ja nauti siitä niin kauan kuin siitä saatte molemmat jotain irti.
Olet vapaa, ja himoat täysi-ikäistä naista. Mikä siinä on ongelma?
Muu kuin se että kuikit työajallasi netissä? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Hmm, miksi se sinua niin kovin vaivaa?
Tee asialle jotain. Metsästä itsellesi seksinnälkäinen nainen, ja nauti siitä niin kauan kuin siitä saatte molemmat jotain irti.
Olet vapaa, ja himoat täysi-ikäistä naista. Mikä siinä on ongelma?
Muu kuin se että kuikit työajallasi netissä? :whistle:

Mä olen ihan samoilla linjoilla. Vapaa mies, hommaa vapaa nainen. Kyllä niitä ihan taatusti löytyy... Ja kun kerta vielä olet "kunnossakin" (nuorekas ) niin ei muuta kun huomenna bilekuteet niskaan ja baanalle! =)

Voi kuule!!
Mä uskon, että tietyt baarit pursuaa nuoria naisia, jotka etsimällä etsivät "vanhempaa" mies seuraa jo pelkän miehen kokemuksen takia!!

Siis siitä vain metsälle, kunhan hoidat homman asiallisesti :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Sepe Susi:
Minulla on ongelma. Olen mies 39-v, kolme lasta ja eronnut joitakin vuosia sitten. Ongelmani on seuraava:

Olen suorastaan sairaalloisen kiinnostunut (itselleni liian) nuorista naisista. En nyt ihan teineistä, mutta sanotaan nyt jostain 19-25 -vuotiaista. Fantasioin jatkuvasti kiinteistä c-kupin rinnoista ja napakoista pystypepuista. Tiirailen usein puolet koko työpäivästä irc-galleriaa ja vastaavia, ja paine saada vielä joskus nuorta naista on kasvanut jo ihan megalomaaniseksi. (Ongelmani haittaa siis työntekoakin...) Maksullisiin en periaatteessakaan voisi kuvitella meneväni, mutta ilmaiseksikaan tämän ikäinen ei todennäköisesti parikymppistä naista saa. Selvennykseksi vielä, että mitään parisuhdetta en noiden nuorten naisten kanssa edes haluaisi, vaan kyse olisi ihan puhtaasti seksistä.

Myönnän, että oma vanhemiseni tuottaa minulle ongelmia (kun joku sen kuitenkin olisi sanonut). Minun on vaikea hyväksyä sitä faktaa, että ensi vuonna tärähtää 40 mittariin. Olen mielestäni ikäisekseni hyvässä kunnossa, mutta tuskin kukaan minua sentään parikymppiseen sekoittaa (reilu kolmikymppisestä voisin mennäkin).

Miksi sitten kirjoitan tänne tästä ongelmastani? No, ajauduin tänne keskustelupalstalle ihan sattumalta ja huomasin, että keskustelu täällä on niin vilkasta, että ehkäpä joku jaksaisi vaivautua minutkin haukkumaan...

Go man Go. Varsinkin jos olet joku poliitikko, äkkiäkös löydät jonkun tuki(n)aisen itselles.

Tota... mikä tossa nyt sitten on muka ongelmana? Kautta aikojenhan miehet ovat tiirailleet ja kokeilleet mielellään nuoria naisia! Tossa ikähaarukassa ollaan sentään jo täysi-ikäisiä, joten anna palaa vain!

Alkuperäinen kirjoittaja Sepe Susi:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:

Kaiken tämän toki jo tiesinkin, mutta terapia ei kyllä houkuttele yhtään. En koe olevani sillä tavalla "hullu", että jaksaisin moiseen vaivautua.

Mitä mieltä täällä ollaan sellaisesta ratkaisusta, että etsisin vaikka kiven alta sen parikymppisen naisen, jonka kanssa sitten harrastaisin seksiä ja toteaisin, että eipä ollut kaiken itsensäkiduttamisen arvioista ja kääntäisin katseeni itseni ikäisiin aikuisiin naisiin? :)

Ainahan sitä voi kokeilla, kuhan teet naiselle selväksi että suhdetta et etsi :) etkä tosiaan sekoa liian nuoriin ;)

Yhteistyössä