Kiusaamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eräs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eräs"

Vieras
Keskimmäistä lastamme on kiusattu koulussa. Aina keväällä kiusaaminen alkaa, syyslukukausi menee yleensä hyvin eikä kesälläkään häiriöitä ole ollut. Eilen illalla lapsen puhelin soi hieman ennen kymmentä. Vastasi, kun luuli että oli "kaveri" joka soittaa. No sieltä soittikin yksi kiusaajista ja sanoi jos et huomenna tule sinne paikkaan niin saat turpaasi ihan kunnolla. Lapsi tietenkin itkee ja itkee. Ja hokee et haluun muuttaa täältä pois, ens vuonna ne antaa mulle turpiin jne.
Auttakaa, miten ton kiusaamisen saa loppumaan??? Ja kaikki kiusaaminen on alkanut harrastuksesta eli jääkiekosta.

Minkä ikäisistä lapsista on kyse?
Jos minun lasta kiusattaisiin, tekisin kaikkeni, että se loppuisi. Oletko ollut yhteydessä lapsen valmentajiin? Kiusaajien vanhempiin? Kouluun?
Jos et ole niin aloita jo tänään ks aikuisille soittelu ja kiusaamisen esilletuominen.

Harrastuksen parissa kiusaamista ei ole, päinvastoin kaikki oikeat kaverit on siellä. Kouluun on oltu yhteydessä, joitakin "tapauksia" käsitelty Kiva-koulu projektissa. Jonkin aika menee hyvin ja taas se alkaa. Mies soitti eilen illalla heti puhelun jälkeen toisen pojan äidille ja hän löi luurin korvaan. Tosi kypsää käytöstä! Pojat 00 syntyneitä. Ensi syksynä menevät yläkoulun puolelle ja oma poikani sanoi että siellä ne hakkaa mut. Sitä oikeasti pelottaa mennä sinne. Mulla keinot vähissä, kun en tiedä mihin ottaa yhteyttä et tää loppuisi kokonaan!