Kiusaako mies sinua tahallaan muilla naisilla -siis yrittää tehdä mustasukkaiseksi?

• Viestiketjun aloittaja Voih
  • Ensimmäinen viesti
Voih
Tiedän -tai USKON, ettei mies ole koskaan pettänyt minua. Mutta ei tunnu mukavalta, kun hän kiusaa minua muilla naisilla. Puhuu joistain hyvännäköisistä ja silleen vitsailee, että kävi vähän sen kaa siellä ja siellä ja teki niin ja näin jne... Siis muka, että olisi pettänyt minua. Ja sitten vaan nauraa päälle ja tulee minua halimaan, että "sinähän se oot mun ykkösnainen" jne... Olen aika mustasukkainen eikä tuollainen tunnu kivalta. Ja ehkä jopa alkaa epäilyksetkin herätä...

Ykkösasema
No ei varmaan tunnu kivalta... Eipä tuo ukkoni tollee käyttäytyis, enkä minäkään häntä kohtaan. Minusta tuntuu kuin miehesi pelaisi jotain peliä sinun kanssasi.

Mun isä on käyttäytynyt kotona juuri tuolleen. Ihme kyllä, sen molemmat avioliitot on päättyneet toisen naisen vuoksi... vaikkei silläkään oikeasti ollut muita naisia, kunhan kiusasi vaan. :/

Samoin mun ystävän mies käyttäytyy vastaavalla tavalla, ja tiedän sen panevan ympäri kaupunkia suunnilleen kaikkea mikä liikkuu...

Voi toki olla, että miehesi ei ole samanlainen.

Voih
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mun isä on käyttäytynyt kotona juuri tuolleen. Ihme kyllä, sen molemmat avioliitot on päättyneet toisen naisen vuoksi... vaikkei silläkään oikeasti ollut muita naisia, kunhan kiusasi vaan. :/

Samoin mun ystävän mies käyttäytyy vastaavalla tavalla, ja tiedän sen panevan ympäri kaupunkia suunnilleen kaikkea mikä liikkuu...

Voi toki olla, että miehesi ei ole samanlainen.
Voihan se olla, että olen vaan niin tyhmä ja sokea, ette tajua, mitä hän oikeasti puuhailee selkäni takana... :( Jos ylityöt, ammattiyhdistyshommat, auton rassaaminen kaverin luona yms. ovatkin olleet keksittyjä juttuja... :(

Voih
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtönen84:
ei.. mutta mitä jos ainä kokeilisit mille se tuntuis miehestäs?
No oikeastaan mies itse joskus sitten "muka mustasukkaisena" (?) sanoo, että "varmaan haluaisit olla tuonkin kanssa" ja "entinen ukkosi oli varmaan parempi sängyssä" jne.. Ja joskus minä suutuspäissäni saatan sanoakin, että "niin haluaisin sänkyyn tuon kanssa" ja "meillä oli ihanaa seksiä exän kanssa". Ärsyttää! Ja sitä paitst, olen kuullut, että jos toista syyttelee, niin on itsellä jotain salattavaa...

Ei kiusaa, enkä mäkään sitä.

Mä olen joskus nuoruudessani tapaillut muutamaa tälläistä tyyppiä. Siinä vaiheessa kun ovat sanoneet jotain tyyliin onpa tuolla "kuuma kissa" mä olen sanonut moikka, mene sen kuuman kissan luokse :D

vierailija
Mun mies ei tee noin, koska jos tekis, mä sanosin että siitä vaan vaihda naista! Mä en ole mustasukkainen. Jos tulis ero, niin sitten tulis. Hyvä tietty sanoa, kun muita naisia ei nyt ole kuvioissa. Tosin mieheni kyllä avoimesti katselee ja kehuu muita naisia. Ei haittaa, mun mielestäkin naiset on kauniita ja mukavia katsella. Olen ehkä omituinen. Tai sitten en.

Yhteistyössä