Kiusa se on pienikin kiusa, naapurit osaavat sen taidon kätevästi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellalettas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hellalettas

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
5 623
0
36
Olen varannut kuivaushuoneen jo pari päivää aiemmin täksi päiväksi nin eikö nää naapurit tuu ja laita omia vaatteitaan kuivumaan sinne SAMAAN AIKAAN. menivät vielä varauskirjaan merkkaaman samanvuoron .

Sitten tä emäntä kehtaa tulla mulle sanomaan että kuivushuonetta saa käyttää vain 4tuntia/ asuto.
Mitä vittua, en oo kuullutkaan koskaan tällaisesta missään taloyhtiössä.Ei mulla ainakaan kovin paksut hupparit ehdi kuivumaan neljässä tunnissa. Mitä hyötyä kuivaushuoneesta on jos sitä ei saa käyttää.
Vuoroja tälle naapurin akalle olis ollut huomennakin, kirja oli aika tyhjä.
Kuivaan kuivushuoneessa pyykkejä 2 kertaa viikossa, ja aina olen AJOISSA varannut vuoron. Sit tää akka kehtaa vielä sanoa että tuo edes puhtaita vaaatteita kuivumaan, konessa pestyjä kaikki oli, minkä sille voi jos alkkarit on vähän päässeet pinttymäään,ku on niin vanhoja.
Ei mulle tulis mieleenkään arvostella toisten pyykinpesua, tai vahtia MITÄ vaatteita hän kuivattaa OMALLA vuorollaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pystyykö teillä varaamaan myös kuivaushuoneen? Meillä pystyi varaamaan ainoastaan sen pesukoneen.

meillä voi varata joko pelkät koneet tai vaikka kaikki koneet ja kivaushuoneen.
moni pesee pyykit tuolla, mutta kuiva ne kotona tai päinvastoin.

Meillä on muuten kuivaushuoneen varaus max.4h kerrallaan. Ihan älytön sääntö minustakin, eihän tuossa ajassa kaikki vaatteet ehdi kuivumaan. Minä käytänkin kuivausrumpua sen vuoksi, siinä kuivuu vaatteet jo tunnissa.

Sä niin monesti valitat täällä naapureistas, että oiskohan sun jo aika vilkasta pikkasen sinne peiliin itseski. Tai löysää nyt pikkasen pipoa sinäkin, kauhee keuhkoominen ei oo ihmiselle hyväksi.

sama täällä, tää vaan ei pidä siitä että pyykätään sunnuntai, yhen koneen vein tänään loput huomenna..piruuttaan . kerran teki että veti puolikuivat pyykit narulta ja sullo pieneen koriin.. tällai tääll

Jotkut ihmiset vaan on tommosia taloyhtiöissä.. Meidänkin taloyhtiössä yksi asukas jaksaa vahtia ja päteä jokaisessa asiassa. Esim. kerran ollaan muuton jälkeen ajettu auto tuohon oven eteen (oli ihan hyvä siihen vaikkei ehkä näkynyt jos ikkunasta kyttäsi), niin eikö tullu jo heti seuraavalla viikolla lappu postilaatikkoon, että autolla ei saa ajaa pihalle |O

Meillä tuo naapuri käyttää tosi paljon pesutupaa, joten itse olen pysynyt jo ihan sen takia sieltä poissa.. Ei se varmaan edes ymmärtäisi, että muutkin saisi sitä käyttää :|

Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti hei:
Sä niin monesti valitat täällä naapureistas, että oiskohan sun jo aika vilkasta pikkasen sinne peiliin itseski. Tai löysää nyt pikkasen pipoa sinäkin, kauhee keuhkoominen ei oo ihmiselle hyväksi.

etäsun mielestä joku voi sun varatun vuoro pyyhkiä yli ja pestä koska hän nyt haluaa. Mä olin varannut vuoroni jo kolme päivää aiemmin. Jos haluaa pestä, kananttaa ensinkäydä katsomasa okno vuoroja ja varata sitten. kylä minäkin monesti olen turhaan pyykkituvalle kävellyt, mutta jo sjou on ehtinyt vuoron varata niin se o sen vuoro

Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
Mutta älä osta liian hienoja alkkareita, ettei naapurin akka kateuksissaan vielä ala varastelemaan niitä :laugh:

mu mies sanoi että viedän ens kerralal vittuillessaan mihen "kalukukkaro" kuivumaan siihen näkyvälle paikalle ja mu selalinenn seksihepene( vaik ne ei osikaan pesty) että sais ihn puheenaihetta. mitä väliä silä on mitä vaatetta kukin kuivaa omalla vuorollaan. ja kaipa kaikilla ihmisillä alusvaaatteita ja sukkia on.

eräässä asunnossa jossa asuttiin aikaisemmin, niin käytettiin myös pyykkitupaa. talossa oli niin pieni kuivaushuone, ettei sinne sopinut kuin yhden asunnon pyykit kerralla kuivumaan, jos pesi täyden koneellisen. eräs tietty naapuri teki kiusallaan niin, että kun näki jonkun menevän pyykkikorin kanssa pesutuvalle, niin oli itse menossa parin tunnin päästä pesemään pyykkiään ja oli sitten niin nyrpeä kun hänen pyykit ei sopinut kuivumaan ( talossa ei siis varattu koneita, vaan laitettiin pesun jälkeen tuntimäärä ja nimi kirjaan, niin tuli lasku sen mukaisesti ). sama naapuri oli ottanut meidän märät pyykit narulta ja viikannut koriin, että omat pyykkinsä sopi kuivamaan. älytöntä.

samassa talossa eräs perhe pesi mattoja talon pykkikoneessa ( mikä siis oli kiellettyä ) ja vei pyykkitupaan moneksi päiväksi kuivumaan. jos ne matot otti sieltä narulta alas, vaikka olivatkin kuivia, niin kerrankin perheenpää tuli meidän ovelle huutamaan, että jos vielä kosketaan heidän vaatteisiin/mattoihin, niin tulee kuulemma turpareissu. :kieh: :D

tän vkonlopun viihdeketju :whistle: siis eikai kukaan alusvaatteitaan kuivaushuoneessa kuivaa?en mä ainakaan kehtais,vaikka ois miten uusia ja tyylikkäitä..oon mä ainakin kuullut,et joissain taloyhtiöissä on ihan säännöissä,kuinka kauan pyykkiä saa kuivatella

meidänkin kuivaushuoneeseen oli tullut lappu että max. käyttöaika 4h. En tiedä miksi kun ainakaan varauskirjan mukaan ruuhkaa ei ole, yleensä yksi varaus per viikko.. Haluiskohan taloyhtiö vaan säästää sähköä...

juu viihde vaan jatkuu..meillä on pesutuvassa varauskirja mut eipä noi ihmiset paljo vaivaudu nimiää raapustamaan siihen,valitetaa kyllä kun ei pyykkejä haeta ajoissa pois,kaiken maailman lappusia on sitte pyykkikorissa.Me muutettii kesällä tähän taloon ja katoin kerran et koko alkuvuodessa ei ollu pistetty ku muutama varaus kirjaan.Ite aloin käyttää kirjaa ihan säännöllisesti ni nyt on vissii jotku muutkin tajunnu et ei se oo iso vaiva nimeään siihen pistää ja eipähän oo kellää nokan koputtamista jos ei voi edes varata etukäteen..

Alkuperäinen kirjoittaja ihanainen:
meidänkin kuivaushuoneeseen oli tullut lappu että max. käyttöaika 4h. En tiedä miksi kun ainakaan varauskirjan mukaan ruuhkaa ei ole, yleensä yksi varaus per viikko.. Haluiskohan taloyhtiö vaan säästää sähköä...

tässä on kyse ihmisestä joka on asunut tällä useamman vuoden ja kuvittelee saavansa tehdä mitä vaan. Ei siinä mitään jos haluavat pestä lakanansa tänään,mutta olisivat varanneet sen vuoronsa aiemmin. Hän päätti että pesee klo8, niin laittoi koneesen ja kuivumaankin sen jälkeen mun vuorolla.

Yhteistyössä