M
Miä
Vieras
|O |O Tätä rahatilannetta! Tuloina on meillä kummankin opintotuki, asumistukea saadaan, lapsilisä ja elatustuki. Mies tekee töitä sen verran kun niitä on ja niistä tulee sen verran palkkaa ettei saada toimeentulotukea. Tulot on siis noin tonnin kuussa. Miä en jaksa tätä :/ Voisinhan miä töitä hakea mutta sitten tuo poika on puolet vuorokaudesta hoidossa eikä näe meitä koskaan. Kunhan valitan :xmas: 2 vuotta vielä opiskelua jäljellä. Kyllä se siitä, eikö niin?