kiukuttelua heti aamusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkelen prkele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prkelen prkele

Vieras
kahvia en saa juoda rauhassa
tupakalla en saa käydä
tyttö haluaa olla sylissä, ei viihdy sylissä päästän lattialle mutta alkaa huutaa ja kinuaa takas syliin.
vatsa on täynnä, vaippa vaihdettu pitäis olla kaikki ihan ok
mutta heti kun herättiin niin itkua itkun perään. Koitan katsoa uutiset netistä, likka haluaa syliin, haluu kaiken mikä on atk-pöydällä, kiellän...kamala itku

ottaa niin päähän"!!!! kahviakaan ei saa rauhassa juoda enää

Nii-in. Semmosia ne minunkin aamut on. Paitsi että mun ei tarvi edes koittaaapäästä tupakalle, kun en polta ja plus, että tässä kiukuttelee 9kk:n lisäksi 3,5 v myös.

Ihana, että on muitakin, jotka kärsii ;)

Juu niinhän se joskus menee kun on lapsia. Ei kai tuo nyt niin vakavaa ole? Ei mulle käynyt mielessäkään että olisin saanut istua rauhassa koneella tai ryystää kahvia rauhassa kun lapset oli pieniä. Ajan kanssa kyllä helpottaa.

hmmm...kyllä se ainakin meillä on mennyt niin että syötän pienimmän ja vaihdan vaipan ja vaatteet jonka jälkeen minulle jää hetki aikaa juoda se kahvi ja katsoa päivän uutiset netistä jonka jälkeen lähden kahdelle isommalle laittamaan aamupalaa
näin me olemme menneet tähän asti lukuunottamatta nyt muutamaa päivää kun tyttö käyttäytyy tälleen.
Joten eipä se ny niin vakavaa tosiaan ole, mitäs tässä muutenkin valvotaan öitä ja kiva aloittaa päivät huutamalla siinä menee vähimmästäkin oma päivä täysin veetuiks kun yks vaan huutaa ja huutaa.
Jos mä ny kirjotin että en saa edes kahvia ja päivän uutisia katsoa niin jumalauta tarkottaako se sitä että istun perkele koko päivän netissä?

just joo

Yhteistyössä