kiukuttaa miehen toiminta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nippi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nippi

Vieras
meillä syyskuulle jäi vähän vain rahaa ( mä+mies+2 lasta).
ja puhe oli että lapsille kattellaan kouluvaatteita..mitä menee tekeen mies...
ostamaan 200 e grillin:/ auton tuulilasin vaihto jo oli 200 ( se oli pakollinen joten en siittä marise).
mutta tuo grillin,ilmankin oltas vie pärjätty / vanha toimii vielä jotenkin)

Toisilla on kummallinen tärkeysjärjestys.Miehen exä laittoi lapsilisän ja elatusmaksun uuteen autoon käsirahaksi ja likka kulkee kengillä mistä on pohja irti.

[QUOTE="poikia3";24536447]Aika uskomattomia ukkoja. Tsemppiä teille, ja niitä vaatteita voi katsella myös kirppikseltä.[/QUOTE]

juu ja huuto.netistä kattellu vaatepaketteja

[QUOTE="akka";24536429]Toisilla on kummallinen tärkeysjärjestys.Miehen exä laittoi lapsilisän ja elatusmaksun uuteen autoon käsirahaksi ja likka kulkee kengillä mistä on pohja irti.[/QUOTE]

Ja periaatteestako mies antaa lapsensa kärsiä, eikä osta niitä parinkympin kenkiä? Kun on kerta jo elatusmaksu maksettu?

[QUOTE="The Maiden";24536478]Ja periaatteestako mies antaa lapsensa kärsiä, eikä osta niitä parinkympin kenkiä? Kun on kerta jo elatusmaksu maksettu?[/QUOTE]

Kyllä.Mies maksaa kampaajallakäynnit,harrastukset,osti polkupyörän ja keväällä viimeksi kengät.Mies myös kuskaa harrastukseen.
Mun mielestä lapsen äidilläkin on jotain velvotteita lastaan kohtaan.Varsinkin kun toinen lapsista asuu meillä jonka kustannuksiin äiti ei osallistu sentilläkään.Kaupunki maksaa elatustuen kun äidillä on aina epämääräinen tilanne päällä,eli määräämättömällä saikulla.

[QUOTE="akka";24536481]Kyllä.Mies maksaa kampaajallakäynnit,harrastukset,osti polkupyörän ja keväällä viimeksi kengät.Mies myös kuskaa harrastukseen.
Mun mielestä lapsen äidilläkin on jotain velvotteita lastaan kohtaan.Varsinkin kun toinen lapsista asuu meillä jonka kustannuksiin äiti ei osallistu sentilläkään.Kaupunki maksaa elatustuen kun äidillä on aina epämääräinen tilanne päällä,eli määräämättömällä saikulla.[/QUOTE]

No menkää pyytämään sossulta lapselle kengät. Se on se lapsi joka kärsii kipeistä jaloista tässä tilanteessa, ette te.

[QUOTE="akka";24536429]Toisilla on kummallinen tärkeysjärjestys.Miehen exä laittoi lapsilisän ja elatusmaksun uuteen autoon käsirahaksi ja likka kulkee kengillä mistä on pohja irti.[/QUOTE]

Eipä tarvitse kävellä huonoilla kengillä niin pitkää matkaa, kun autolla pääsee.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eipä tarvitse kävellä huomoilla kengillä niin pitkää matkaa, kun autolla pääsee.

Ei se äiti nouse aamulla ylös lasta kouluun viemään,onhan sillä se isän ostama polkupyörä :D
Ja kyse on todellakin periaatteesta.Miestä on alkanut nyppiä tässä vuosien varrella se ettei mikään riitä.Sillä lapsen äidillä on saletisti varaa maksaa ne 12 euron tennarit mitä se likka pyytää nyt,sen vaan pitäis nostaa laiska perseensä ylös ja lähteä kauppaan ja siitähän on liikaa vaivaa.Ja aina kannattaa kuitenkin pyytää jos se isä heltyis kun laittaa muksun asialle.
Jättää kaksi askia tupakkaa ostamatta tai kulkis itse polkupyörällä kun on työttömänäkin,mihin se autoa tarvitsee,ei mihinkään.Lähin ruokakauppakin on kahdensadan metrin päässä.
Mäkin olisin voinut ostaa ne kengät,mun talous ei olis siihen kaatunut mutta jos perjantaina sai likkaa varten 350 euroa,luulis että niistä olis saanut irti 12 euron tennarit.

Mä nyt kuitenki veisin sen tytön kauppaan ja ostasin sille ne kengät ei se sen tytön vika ole jos äiti on kusipää

Mä en vie,ostin sille hiusvärin,ripsivärin,deodoranttia ja terveyssiteitä juuri.
Kyse on siitä että se äiti ei maksa mitään minkä se voi toisilla maksattaa ja jos ei ole varaa niihin kenkiin,antakoon sen likan meille asumaan niinkuin antoi edellisenkin,sen jälkeen ei tartte risoissa kengissä kulkea.Tätä on hänelle ehdotettu jo moneen kertaan mutta hän ei luovu likasta koska sen jälkeen joutuu muuttamaan pienempään asuntoon ja tulot vähenee niin että vois jopa joutua töihin eli rahasampo lähtee.
Mä ostelen väliin vaatteita likalle,silloin kun mä haluan ja jos se pyytää mutta sen teen omasta vapaasta tahdostani.Silloin kun se alkaa mennä siihen että mun on kerran hiusväri ostettuani,ostettava se joka kerta tai äiti laittaa sen meille kun sillä on menkat eikä sillä ole siteitä ja mä ostan ne meille,se vie niitä kotiinsa koska siellä ei ole ja äidillä ei ole niihin kuulemma nyt juuri rahaa ja *kai sieltä nyt tänne muutama joutaa,ei voi olla paketista kiinni etteikö sitä voi antaa* niin mä olen kyllä niin paskamainen että mun mielestä ne kuuluu henkilökohtaiseen hygieniaan josta vastaa lapsen lähihuoltaja.

Miehesi voi kyllä hakea yksinhuoltajuutta jos tilanne on tuo. Tuskin se ainakaan lapsen oloja helpottaa että käyt haukkumassa äitiä keskustelupalstoilla. Tehkää asialle jotain jos lapsella on paha olla!

Uusimmat

Yhteistyössä