Kiukkuinen 2v8kk

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juu

Vieras
Onko muilla tällaista? 2v8kk poika turhautuu tosi helposti ulkoillessa. Lähes aina alkaa huutaa ulkona jostakin asiasta. Kysyttäessä ei mikään käy, kaikkeen on vastaus ei, en. Lähdetkö sisälle? En. Yrittää laskea liukurilla, potkia palloa, vetää pulkkaa, hiihtää... mitä tahansa, ensimmäisen viiden minuutin sisällä alkaa huuto kun asia ei mene niin kuin hän haluaa. Rasittavaa edes lähteä ulos, kun vielä pukeminenkin on vaikeaa. Joo, ja pelkkä uhmaikä ei riitä selitykseksi. Missähän vika? Vai onko poika tosiaan niin tylsistynyt noihin ainaisiin ulkoleikkeihin, ja protestoi huudolla, että pääsee sisälle?

Mun nuorempi tyttö on suunniklleen saman ikäinen ja kanssa perkeleen kiukkunen :D oikee raivopää aina välillä, erityisesti ulkona ei mee hermot, mutta yleisesti hermot menee kyllä tosi heleposti. Taitaa olla vaan sen luontonen, niin mäkin oon.
Mut on se välillä hauskaa kun toinen raivoo naama punasena (karjuu |O ) ja polkee jalkaa, mä meinaan kuolla nauruun :D

täällä samanikäinen tyttö. ei-vaihe menossa mutta ihan normaali on mun mielestä. kyllä mä tota uhmaa veikkaan tai sit on vaan tylsää. miten se leikkii muitten kaa? onko kaikki ei sillonkin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
täällä samanikäinen tyttö. ei-vaihe menossa mutta ihan normaali on mun mielestä. kyllä mä tota uhmaa veikkaan tai sit on vaan tylsää. miten se leikkii muitten kaa? onko kaikki ei sillonkin?

Ei yleensä vieraampien läsnäollessa kiukkua, mutta ihan kotona ulkoillessa siis varsinkin mulle, kun eniten hänen kanssa olen. Mutta sisällä ollessa harvemmin saa kohtauksia, paitsi kun pikkusisar ärsyttää... Mutta pitäis varmaan olla enemmän erilaista tekemistä tuolla pihalla, ettei tylsisty, asumme maaseudulla.

Yhteistyössä