Kiuasmakkara...?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saunoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saunoja

Vieras
Yhtäkkiä tuli mieleen herkku lapsuudesta: kiuasmakkara.
Mummolassa oli sellanen "lautanen" mikä roikkui kiukaan päällä ja siihen laitettiin grillimakkarat tirisemään samalla kun laitettiin sauna lämpeneen... :p

Meillä olis tuolla pätkä atrian punaista lenkkiä ja vissiin yks tai kaks ukkopekka-makkaraa, kypsyykö tuo lenkki erilailla kun nuo "oikeat grillimakkarat"?

Laitanko vaan folioon ja kiukaalle kun meillä ei sellaista "makkaralautasta" ole...?

Miten olenkin voinut unohtaa koko herkun?!
 
Kypsymisestä en osaa valitettavasti sanoa mittään, mutta juu folioon vaan kääräset ja sitten kiukaalle :p Ite laitan aina lisäksi myös vähän sipulia kääröön ja aiiiii että on hyvää :p :p
 

Yhteistyössä