S
saunoja
Vieras
Yhtäkkiä tuli mieleen herkku lapsuudesta: kiuasmakkara.
Mummolassa oli sellanen "lautanen" mikä roikkui kiukaan päällä ja siihen laitettiin grillimakkarat tirisemään samalla kun laitettiin sauna lämpeneen...
Meillä olis tuolla pätkä atrian punaista lenkkiä ja vissiin yks tai kaks ukkopekka-makkaraa, kypsyykö tuo lenkki erilailla kun nuo "oikeat grillimakkarat"?
Laitanko vaan folioon ja kiukaalle kun meillä ei sellaista "makkaralautasta" ole...?
Miten olenkin voinut unohtaa koko herkun?!
Mummolassa oli sellanen "lautanen" mikä roikkui kiukaan päällä ja siihen laitettiin grillimakkarat tirisemään samalla kun laitettiin sauna lämpeneen...
Meillä olis tuolla pätkä atrian punaista lenkkiä ja vissiin yks tai kaks ukkopekka-makkaraa, kypsyykö tuo lenkki erilailla kun nuo "oikeat grillimakkarat"?
Laitanko vaan folioon ja kiukaalle kun meillä ei sellaista "makkaralautasta" ole...?
Miten olenkin voinut unohtaa koko herkun?!