kitarisaleikkaus ja/tai korvien putkitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nipsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja +:
kunnallisella päästiin kahdessa kuukaudessa

Olette päässeet kunnalliselle puolelle ihmeen nopeasti.

Me oltiin yksityisellä ja maksoi noin 1000e, meillä omavastuu 10% eli 100e. Päästiin seuraavalla viikolla leikkauspäätöksestä. Kunnallisella puolella olisi ollut varmaan lähes puolen vuoden odotus...

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
meillä siis tod. näk. molemmat edessä ja vakuutuskin kyllä löytyy mut onhan se iso hinta repästä ykskaks...

Vakuutusyhtiöltä saa maksusitoomuksen etukäteen, eli ei tarvii itse maksaa kuin omavastuu =)

meillä siis tod. näk. molemmat edessä ja vakuutuskin kyllä löytyy mut onhan se iso hinta repästä ykskaks...
Monista vakuutusyhtiöistä saa maksusitoumuksen eli ei tarvitse koko summaa laittaa rahoja kiinni. Kysele vakuutusyhtiöstä tämmöistä mahdollisuutta, silloin tarvii maksaa vain se omavastuuosuus. Muun hoitaa vak.yhtiö ja yksityinen sairaala keskenään.

Yksityisellä ehdottomasti.

Leikkauspäätöksestä olisi mennyt viikko leikkaukseen, jos ei lapsi olisi sairastunut. Siirtyi viikon eteenpäin.

Hintaa kertyi reilut 1000,- , omavastuu 48,-. Ja siis täällä pyydetään aina maksusitoumus, jolloin itse ei joudu maksamaan muuta kuin tuon omavastuun.

Leikkauspaikkana paikallinen Lääkärikeskus.

Vakuutusyhtiö sen maksaa, omaa rahaa ei tarvita, jotkut suorakorvaa ja meil oli vakuutusyhtiöltä maksusitoumus. Ja putkitus, lääkäriajasta meni 10 päivää operaatioon.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Monista vakuutusyhtiöistä saa maksusitoumuksen eli ei tarvitse koko summaa laittaa rahoja kiinni. Kysele vakuutusyhtiöstä tämmöistä mahdollisuutta, silloin tarvii maksaa vain se omavastuuosuus. Muun hoitaa vak.yhtiö ja yksityinen sairaala keskenään.

kiitos tiedosta

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vakuutusyhtiö sen maksaa, omaa rahaa ei tarvita, jotkut suorakorvaa ja meil oli vakuutusyhtiöltä maksusitoumus. Ja putkitus, lääkäriajasta meni 10 päivää operaatioon.

Ja mein vakuutuksessa sairauskohtainen omavastuu 50? ja se oli jo mennyt joten kulut itselle 0?. Ja 1020? näytti olevan hinta-arvio.

te ketkä käyneet kunnallisella puolella: mikä ollut jonotusaika?

te ketkä käyneet yksityisellä puolella: paljonko maksoi ja missä?

kiitos.

Pikkujätissä (eli pk-seutu). Kun päätettiin, että kitarisa+putkitus pitää tehdä aikaa ehdotettiin 4 vuorokauden päähän. Ei käynyt meille, joten jouduttiin odottamaan kokonainen viikko :D

Mekin oltiin yksityisellä. Pojalle tehtiin putkitus ja kitarisan poisto. Maksettiin itse jotain 100? ja maksu tais olla jotain vähän yli 1000?. Vakuutusyhtiöstä oli maksusitoumus, ei tarvinnut itse sitä kokonaan maksaa. Leikkaukseen päästiin heti, kun poika saatiin sellaseen kuntoon, että voitiin tehdä. Jatkuva nuha ja korvatulehdus päällä.

Yhteistyössä