kitarisaleikkauksesta..

pari kysymystä..
siis, kauan se noin kestää? +korvien putkitus tehään 2veelle. sitten pitäiskö ite ottaa nestemäistä syömista/juomista mukaan vai saakohan sairaalalta(yksit)? 4kö tuntia pidetään sairaalalla senjälk?
 
v
meilä 3 v poistettiin kitarisa viime marraskuussa helsinngissä,mentiin aamulla ja iltapäivällä pois .leikkaus ei kestä kun no en muista mutta heräämössä ja huoneessa kun katsotaan ettei oksenna ja saa jäätelöä paljon ja pillimehua.meillä meni ihanasti ,nukutuksessa sain pitää sitten leikkaus aika ja heräämö niin mun piti odottaa odotushuoneessa .meillä tukki 50 prosentisesti nenän .uskoisin että menee hyvin
 
Meillä tytölle tehtiin nuo toimenpiteet alkuvuodesta, eli vastaan nyt sen mukaan. Toimenpide tehtiin tyksissä. Sieltä ainakin saatiin jätskiä ja pillimehua, tosin tyttö ei niitä huolinut. Mutta oli mulla mukana varoiksi repussa 1 pillimehu. Koko homma oli ohi reilussa tunnissa, me mentiin osastolle aamulla 8 maissa ja tyttö pääsi leikkuriin muistaakseni 11, takaisin osastolle tultiin ennen yhtä. Kotiin päästiin sitten 4 maissa. Meillä tyttönen oksenteli ja oli tosi kipeä, hänelle nousi kuume jo heräämössä. Lääkittiin ja illan tyttö oli huonovointinen mutta seuraavana aamuna oli jo oma itsensä. Hyvin se menee! =)
 
hipsu
Meidän likalla itse toimenpide taisi kestää 15-20 min ja sitten oli heräämössä hetken aikaan ennen kun pääsi lepäämöön. Neljään tuntiin ei saanut ennen toimenpidettä syödä, mutta meille suositeltiin, että pari tuntia aiemmin voisi juoda hieman sokeroitua mehua.

Pois päästiin heti kun tyttö oli riittävän virkeä, eli jaksoi touhuta ja leikkiä (ekalla kerralla kun pelkät putket päästiin jo vajaan parin tunnin päästä, tokalla kerralla kun putkitettiin ja poistettiin kitarisa, oli hyvin väsyneen oloinen ja nukkui päikkärit, niin oltiin muistaakseni pari tuntia pidempään. Sairaalassa tyttö sai pillimehuja ja jäätelöä sen minkä jaksoi / halusi, joten mitään meillä ei ollut mukana.
 

Yhteistyössä