K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ihana tuo maine coon samoin norjalainen metsäkissa!!
meillä on hakusessa iso kissa semmonen koiramainen
Alkuperäinen kirjoittaja Elmerin kana:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ihana tuo maine coon samoin norjalainen metsäkissa!!
Miksi kissan pitää olla koiramainen ? Mielestäni kissan "juju" on juuri se kissamaisuus, jota ei voi "hallita" ja ennalta-arvata, niin kuin koiraa....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Elmerin kana:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ihana tuo maine coon samoin norjalainen metsäkissa!!
Miksi kissan pitää olla koiramainen ? Mielestäni kissan "juju" on juuri se kissamaisuus, jota ei voi "hallita" ja ennalta-arvata, niin kuin koiraa....
makuja on monenlaisiamie tykkään isoista kissoista..
Alkuperäinen kirjoittaja Naw2012:Täs on meijän toinen katti pentuineen. http://www.youtube.com/watch?v=cRaT6xH65Rw Tuosta on joskus joku arvellu että oisko jotain rotua eikä ihan pelkkä maatiaiskissa, mut ei oo kyllä mitään tietoa... Mahtavan kauluksen on nyt talveksi kasvattanut, mut aijaa ei toimi ni ei nyt tällä hetkellä saa kuvaa. Eikä toisesta katistakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Meillä tämmöinen maatiaismouree, puolivuotias narttu nimeltään Sanni![]()
Vilkas ja eloisa, utelias rymyyttäjä.
JAa, kuvaa ei tule, kun ei kerran toimi aijaa. Höh.
Alkuperäinen kirjoittaja kaksipuolta:Kissat on ihan kivoja muten,mutta ne karvat ärsyttää!! Ja miksi meijän kissa mouruaa koko ajan? Pari viikkoa saattaa olla välillä normaali,sitte se taas alkaa... mulla menee hermot!
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Alkuperäinen kirjoittaja kaksipuolta:Kissat on ihan kivoja muten,mutta ne karvat ärsyttää!! Ja miksi meijän kissa mouruaa koko ajan? Pari viikkoa saattaa olla välillä normaali,sitte se taas alkaa... mulla menee hermot!
Meillä mouruaa kun noi pakkaset on tainnu kiristää pinnaa..Ei oo halunnut ulkona riehua.
Alkuperäinen kirjoittaja kaksipuolta:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Alkuperäinen kirjoittaja kaksipuolta:Kissat on ihan kivoja muten,mutta ne karvat ärsyttää!! Ja miksi meijän kissa mouruaa koko ajan? Pari viikkoa saattaa olla välillä normaali,sitte se taas alkaa... mulla menee hermot!
Meillä mouruaa kun noi pakkaset on tainnu kiristää pinnaa..Ei oo halunnut ulkona riehua.
Meidän kissa on yleensä sisällä,harvoin käy ulkona valjaissa. Mutta sillonkaan ei yleensä viihdy siellä. Mä luulin ennen että kissat mouruaa keväällä,ei läpi vuoden ja viikon välein![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Alkuperäinen kirjoittaja kaksipuolta:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Alkuperäinen kirjoittaja kaksipuolta:Kissat on ihan kivoja muten,mutta ne karvat ärsyttää!! Ja miksi meijän kissa mouruaa koko ajan? Pari viikkoa saattaa olla välillä normaali,sitte se taas alkaa... mulla menee hermot!
Meidän kissa on yleensä sisällä,harvoin käy ulkona valjaissa. Mutta sillonkaan ei yleensä viihdy siellä. Mä luulin ennen että kissat mouruaa keväällä,ei läpi vuoden ja viikon välein![]()
Onko leikattu? Meillä väheni huomattavasti meteli sen jälkeen. Herra aloitti todella aikasin mouruamaan, ja ÄÄNTÄ todellakin lähti..ja lähtee edelleen jos jotain on vailla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja janttu672:Meillä on yksi Maine coon ( http://www.kissaliitto.fi/mco.php ), yksi musta Exotic ja kuusi Norjalaista metsäkissaa ( ja pian pentuja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Elmerin kana:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ihana tuo maine coon samoin norjalainen metsäkissa!!
Alkuperäinen kirjoittaja Naw2012:Täs on meijän toinen katti pentuineen. http://www.youtube.com/watch?v=cRaT6xH65Rw Tuosta on joskus joku arvellu että oisko jotain rotua eikä ihan pelkkä maatiaiskissa, mut ei oo kyllä mitään tietoa... Mahtavan kauluksen on nyt talveksi kasvattanut, mut aijaa ei toimi ni ei nyt tällä hetkellä saa kuvaa. Eikä toisesta katistakaan.