V
"vieras"
Vieras
Eli, meillä on 7 v kissa joka ei ole oikeastaan ikinä oppinut sisäsiistiksi ja ongelma vaan pahenee. Ekat vuodet se vaan kakkaili sisälle, nyt se on alkanut pissaamaankin mihin vaan, mä en enää jaksa tätä.
Eläinlääkäri on tutkinut kissan, siitä ei löytynyt mitään fyysistä vikaa.
Se on tosi stressiherkkä, aina jos meille tulee vieraita kylään, tai tulee lasten kavereita, tai yleensäkin tapahtuu yhtään mitään, koko talo on täynnä paskaa ja kusta.
No, joka päivähän meillä käy lasten kavereita. Vaikkei ne edes koskisi tohon kissaan, tai edes näkisi sitä, se sekoaa yleensäkin siitä että tulee vieraita ihmisiä.
Piilottelee nurkissa, sänkyjen alla, luikkii.
Se on vieroitettu 12- viikkoisena.
Meillä on sen veli, samasta pentueesta joka on ihan erilainen. Todella rento, rauhallinen, se jopa hakeutuu ihmisten seuraan.
Ton ongelmakissan kanssa on kokeiltu Feliwayta, 6 kk ajan, ei mitään vaikutusta. Eläinlääkärin neuvosta yritettiin antaa myös Zylkene- nimistä lääkettä. Se ei onnistunut, koska kissa stressaantui tosi paljon kun sille yritettiin antaa tota.
Ei ottanut sitä vapaaehtoisesti ruoan seassa, alkoi piilottelemaan.
Mä en jaksa enää, en jaksa joka päivä siivota kissanpaskoja ja -kusia pitkin taloa.
Mulla ei ole oikeastaan muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa se.
Onko jollakin muita ehdotuksia?
Eläinlääkäri on tutkinut kissan, siitä ei löytynyt mitään fyysistä vikaa.
Se on tosi stressiherkkä, aina jos meille tulee vieraita kylään, tai tulee lasten kavereita, tai yleensäkin tapahtuu yhtään mitään, koko talo on täynnä paskaa ja kusta.
No, joka päivähän meillä käy lasten kavereita. Vaikkei ne edes koskisi tohon kissaan, tai edes näkisi sitä, se sekoaa yleensäkin siitä että tulee vieraita ihmisiä.
Piilottelee nurkissa, sänkyjen alla, luikkii.
Se on vieroitettu 12- viikkoisena.
Meillä on sen veli, samasta pentueesta joka on ihan erilainen. Todella rento, rauhallinen, se jopa hakeutuu ihmisten seuraan.
Ton ongelmakissan kanssa on kokeiltu Feliwayta, 6 kk ajan, ei mitään vaikutusta. Eläinlääkärin neuvosta yritettiin antaa myös Zylkene- nimistä lääkettä. Se ei onnistunut, koska kissa stressaantui tosi paljon kun sille yritettiin antaa tota.
Ei ottanut sitä vapaaehtoisesti ruoan seassa, alkoi piilottelemaan.
Mä en jaksa enää, en jaksa joka päivä siivota kissanpaskoja ja -kusia pitkin taloa.
Mulla ei ole oikeastaan muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa se.
Onko jollakin muita ehdotuksia?
