kissanvihaaja naapurit, aghr!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitee22
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äitee22:
se ois ihanaa.vesseli pääsis omalla pihalla leikkii ja kakkonen kaveriks :) siitä ollaan aina haaveiltu mut työttömyys hidastaa haaveita :( ehkä vielä joku pv

Ihan varmasti vielä jonain päivänä, siitä haaveesta kannattaa pitää kiinni. Täällä aika pitkälti samansuuntaiset unelmat :)

Meillä oli EILEN OLOHUONEESSA KISSA, vaikka emme sellaista edes omista! Kesällä pidetään ovea auki, joten tämä härskimys oli tullut vierailulle. Enkä tiedä kenen kissa mahtaa olla!? Onneksi koiramme oli miehen kanssa lenkillä, sillä kissa olisi saanut melkoisen lähdön. Tykkään kissoista kyllä, mutta joku raja sentään vieraan varaisuudellakin. :whistle:

Ei se kuule helppoa ole maallakaan pitää kissoja vapaana. Mun äiti vihaa naapurin kissoja yli kaiken kun käyvät joka ikinen yö kaivamassa sen kukkapenkit ja kasvimaan ja paskomassa joka puolelle. Äitikin tykkää kissoista, mutta jossain se raja kulkee kun joutuu turhantyötä tekemään.

Eli maaseudulla ei ole sen helpomaa nuitten kissojen vapaana olon kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:

Mikä on sinänsä harmillista, koska kissa on myös hyötyeläin, joka pitää hiiret ja myyrät yms. loitolla. Kauhian kaksipiippuinen tämä kissa-asia.

Mie ite oon niin totaalinen kissahullu, että meille on kaikki karvapallot tervetulleita millon vaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:

Mikä on sinänsä harmillista, koska kissa on myös hyötyeläin, joka pitää hiiret ja myyrät yms. loitolla. Kauhian kaksipiippuinen tämä kissa-asia.

Mie ite oon niin totaalinen kissahullu, että meille on kaikki karvapallot tervetulleita millon vaan :D

no, me asutaan melkein "maaseudulla" mutta ei se nyt niin kamalan kivaa ole, kun vieras kissa tulee sohvalle nukkumaan, varsinkin kun tietää mikä sota siitä syttisi jos koiramme olisi ollut kotona. Meillä vielä tuo konttaava vauva, ja mistäs noistakaan kissoista ikinä tietää miten käyttäytyy. kissa saa melkoista jälkeä aikaan jos käy pienen päälle (minun käteeni tuli melkein 10 tikkiä, kun muutama vuosi sitten kissa hiukan hermostui) melkein voisin luottaa vieraaseen koiraankin enemmän...mutta kissoista tykkään silti, mutta ei niiden sisälle sentään tarvitse tulla.

meillä käy kanssa naapurin kissat kylässä. puskeevat makuuhuoneen ikkunasta sisään. nyt on meidän kisut täällä neljän seinän sisällä, toisti ei naapuri tule valittaa.. ihmetyttää vaan ku talonmiehen pitää jo vieraatkin käydä haukkuu.. kyllä ihmetyttää. ja muut ei kuulemma uskalla sanoo ku pelkää meitä.. sallikaa mun nauraa :D

Yhteistyössä