Kissanpissan haju naapurista..

Juon Kahvini Miten Sattuu

Aktiivinen jäsen
04.07.2004
1 294
0
36
Oulu
Ihmettelin tossa eilen ja toissapäivänä et mikä ihme meidän keittiössä haisee. Nyt tuossa hellan ääressä siivoillessa tajusin et se kauhea löyhkä tulee liekkarista (on sellainen tehoton laite jota ei voi laittaa itse edes päälle) ja haisee niin järkyttävälle kissan kuselle kuin olla ja voi. Mitä ihmettä mä sille voin edes tehdä kun näillä pakkasilla toi tuulettaminenkin on yhtä tyhjän kanssa...

Hyi hele, en tajua miten joku voi elää sellaisessa löyhkässä jos se noita röörejäkin pitkin haisee noin järkylle...

Jos vaikka ihan ensimmäisenä soittaisit eläinsuojeluvalvojan tarkastuskäynnille sinne naapuriin. Jos kissan vessan siivoaa edes kerran viikossa, ei siitä haju mene naapuriin saakka. Eli eläinten hoito on siellä todennäköisesti erittäin pahoin laiminlyöty.

Kun omistaja saa uudet hoito-ohjeet/kissat viedään pois, loppuu hajukin.

Mikäli kyse vuokra-asunnosta, yhteys isännöitsijään samalla. Omistusasunnosta en tiedä, kun ei moisesta kokemusta.

No voisin soittaakin jos tietäisin mistä naapurista se haju tulee. Kun keittiössä ei ole naapuria kuin ylhäällä ja alhaalla. Ja mun ymmärtääkseni toi ilmastointikanava on yhteinen sitten läpi talon niin enhän mä voi soittaa niitä kaikkia asuntoja tarkistamaan. Isännöitsijälle vois sanoa kunhan ne tulee ilmaamaan ton meidän olkkarin patterin ens viikolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Juon Kahvini Miten Sattuu:
No voisin soittaakin jos tietäisin mistä naapurista se haju tulee. Kun keittiössä ei ole naapuria kuin ylhäällä ja alhaalla. Ja mun ymmärtääkseni toi ilmastointikanava on yhteinen sitten läpi talon niin enhän mä voi soittaa niitä kaikkia asuntoja tarkistamaan. Isännöitsijälle vois sanoa kunhan ne tulee ilmaamaan ton meidän olkkarin patterin ens viikolla.

Jos et tiedä mistä tulee, niin sitten tosiaan isännöitsijän kautta alatte asiaa selvittelemään. Eiköhän isännöitsijä/huoltomiehet tiedä missä asunnossa on kissoja (meillä ainakin käydään pari kertaa vuodessa tekemässä joka asunnossa huoltojuttuja jolloin sen luulisi selviävän) varsinkin jos haju on kaamea, niin vaikka kissoja ei näkyisikään, niin hajun ovat tunteneet kun ovat asunnossa käyneet.

Jospa se haju ei ole kissanpissan hajua, vaan siellä liesituulettimessa haisee jokin muu? Jotkut hajut kun muistuttaa kissanpissaa. Jospa siellä on liesituulettimen rakenteissa/hormissa on jotain kosteutta?
Mulla oli joskus keinokuitunen paita joka kastuttuaan haisi ihan kissanpissalle :x