Kissanpennuista pyynti 40e!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti
auringonkukka-75
Siis mieti nyt... Kiipeilypuu, kipot, peti sekä kissa, ja sinä pidät 40 euron hintaa kalliina!!! Kannattaakohan sun oikeasti miettiä vielä sitä kissan ottamista? Siis oikeasti. Ihan kaikella ystävyydellä voin neljän kissan omistajana sanoa, että 40 euroa on pikkuraha silloin, kun kissa pitää esim. käyttää lääkärissä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja auringonkukka-75:
Siis mieti nyt... Kiipeilypuu, kipot, peti sekä kissa, ja sinä pidät 40 euron hintaa kalliina!!! Kannattaakohan sun oikeasti miettiä vielä sitä kissan ottamista? Siis oikeasti. Ihan kaikella ystävyydellä voin neljän kissan omistajana sanoa, että 40 euroa on pikkuraha silloin, kun kissa pitää esim. käyttää lääkärissä.
Luetunymmärtämisessä vikaa, myyjä EI ole antamassakaan niitä kiipeilypuita yms, vaan nosti vaan pelkän kissan hintaa!!!
 
vieras
Mä kyllä ymmärrän tuon pointin tuossa hinnan ottamisessa, mutta itse kun on ollut elukoiden kanssa aina vastuullinen ja tähän asti ne saanut ilmaiseksi, niin ei oikein jaksa ymmärtää nuiden hintojen määrää... Viimeksi kun katsoin jostakin ja olisin ottanut vielä yhden "turbotassun", niin pyysivät siitä 70 - 100?, joten jäi ottamatta. Ja korostan, että asutaan maalla ja täällä ajatellaan nuiden elukoiden ottamisesta vähän eri tavalla. Tällä ( tai ainakin meilläpäin ) suurimmaksi osaksi kuitenkin huolehditaan elukat asianmukaisesti ( eli saavat kyllä olla ja pitää henkensä luonnolliseen kuolemaansa saakka, joka on yleensä vanhuus, samassa perheessä ), vaikka ne sais ilmaiseksikin. Toki aina niitä mätämunia koppariin eksyy, mutta kun itse on se vastuullinen kissanomistaja, niin...
 
Mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Luetunymmärtämisessä vikaa, myyjä EI ole antamassakaan niitä kiipeilypuita yms, vaan nosti vaan pelkän kissan hintaa!!!
Parempi ehkä ettet ota kissaa,niinku ikinä!!!

Sulle tuntuu toi raha olevan sitä kissaa tärkeämpi,onko siis odotettavissa et pihtailisit rahoja hoidonkin suhteen.
 
Mitäs sit ku kissa sairastuu ja lääkäriin menee äkkiä pari sataa, ni sä vaan mietit mitä kaikkea sil rahala sais?? Ja kissa sais kuolla nurkiin ja sä hakisit uuden "ilmaisen" kissan! Erään laista kierrätystä varmaan! :eek:
 
TheUnforgiven
minulla oli 5kissaa joista 3pentua..ja myin ne (olisin pitänyt mutta raskaaksi tultuani 5kissaa olisi ollut liikaa) ja pyysin niistä 30e..ihan tavallisista madotetuista ja rokotetuista pennuista. Hinta musta karsii niitä hetkenmielijohteesta ostavia pois yms..ja ihanat kodit sain kaikille..uusista kodeista laitellaan vieläkin kuulumisia ja kuvia kissoista
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Parempi ehkä ettet ota kissaa,niinku ikinä!!!

Sulle tuntuu toi raha olevan sitä kissaa tärkeämpi,onko siis odotettavissa et pihtailisit rahoja hoidonkin suhteen.
Voi tekopyhyys sentään, mitä lynkkausmeininkiä! Aikuiset ihmiset... Mutta helppohan se on arvostella, jos on itse joka asiassa itse täydellinen... ;)
 
AP
Voi jessus. tottakai se kissa hyvän kodin saisi, mutta kun pontti ei ollut se, vaan:

1) Omistaja luopuu aikuisesta kissastaan samalla, vie sen piikille, sanoi että saan PENNUN sekä KIIPEILYPUUN yms 20e:lla.

2) Omistaja perui kaupan, sanoi että pelkkä kissa on 40e, eikä tarvikkeita tule mukaan.

3) Meillä on tulossa kuukauden lomailu ENNEN kun kissa tulisi, ja SIIHEN PALAA IHAN KIITETTÄVÄSTI RAHAA, joten en ala montaa sataa vielä laittamaan mihinkään romppeisiin, KUN ALUN PERIN EI OLLUT MOISESTA PUHETTAKAAN.
 

Yhteistyössä