Kissan sterilisaatio kiiman aikana???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Onko odotettavissa ongelmia? Tarinoita lukenut että kiima jäisi "päälle"
Aika varattuna, mutta kissalle tulikin kiima justiinsa sopivasti :S

tuskin kerkee menemään ohi leikkauspäivään mennessä

No mun parin tutun kissa leikattiin kiimassa. Ja se jäi tosiaan päälle. En tiedä jääkö tämä kaikille päälle joten suosittelen kuitenkin että perut ja varaat uuden ajan. Olen kuullut koirista vähän samaa ettei kannata leikkauttaa tiettynä aikana.

[QUOTE="ehkäpä";29284302]No mun parin tutun kissa leikattiin kiimassa. Ja se jäi tosiaan päälle. En tiedä jääkö tämä kaikille päälle joten suosittelen kuitenkin että perut ja varaat uuden ajan. Olen kuullut koirista vähän samaa ettei kannata leikkauttaa tiettynä aikana.[/QUOTE]

Mitä asialle sit tehtiin??
Aikaa ei saa silleen sormia napsauttamalla, eli jos nyt varaan uuden ajan, niin kissalla saattaa olla silloinkin kiima :S

ei ole mut tässä vähänaikaa sit näin tätä toista tuttua niin sanoi että kissa oli saanu sinä päivänä kun nähtiin niin jonkun hormoonipistoksen jonka pitäs "rauhottaa" tilannetta. Tätä toista tuttua en ole nyt nähny joten en tiiä sen kohtaloa.

Kannattaa odottaa kiiman ohimenoa. Minun kissalleni eläinlääkäri kirjoitti reseptin jolla kiima saatiin loppumaan, mutta en sitä missään nimessä suosittele. Leikkauksen yhteydessä kissalta löytyi mätäkohtu, ja epäilen lääkkeiden aiheuttaneen sen.

Kannattaa leikata sitten kun kiima on ohi.

Kannattaa odottaa kiiman ohimenoa. Minun kissalleni eläinlääkäri kirjoitti reseptin jolla kiima saatiin loppumaan, mutta en sitä missään nimessä suosittele. Leikkauksen yhteydessä kissalta löytyi mätäkohtu, ja epäilen lääkkeiden aiheuttaneen sen.

Kannattaa leikata sitten kun kiima on ohi.

Soitin tämän ajan kun kiima oli melkein ohi :D ja nyt sit on taas. Eli jos taas odotan niin luultavasti tulee taas uusi kiima jne..

Soitin vielä eläinlääkärille ja sanoi että voi kyllä leikata... Mutta googlettamalla löytyy niin paljon eri tietoa :S jotkut ei steriloi kiiman aikana ja jotkut taas steriloi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä