Kissan riehuminen yöllä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mindi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mindi

Vieras
Minulla on kaksi kissaa ja ongelmana on toisen kissan riehuminen keskellä yötä. olen yrittänyt valvottaa kissoja klo19 alkane mutta sillä ei tunnu olevan vaikutusta. Miten saisin yöt rauhoitettua ideoita kaivataan.

sama meillä joten nelikko nukkuu sauna/pesuhuone/pukuhuone osastolla.. kuuluu se sieltäkin mutta pysyy tavarat hyllyllä... Koitappa Feliwayta kun sillä on rauhottava vaikutus.. kissat kyllä tosiaan on yöeläimiä eli vähän epäilen itsekin.. tappeluun autto kyllä..

Meillä oli ennen sama juttu, nyt kissa on vihdoin aika lailla samassa rytmissä kun me muutkin :D
Välillä innostuu leikkimään öisin, mut nykyään se on hiton pientä verrattuna siihen mitä se joskus oli. Silloin ei paljon naurattanut.

Meillä niitä riehuu neljä
o015.gif

Viime yönä olivat heittäneet leipäkorin lattialle ja napanneet pari kuivamassa ollutta ruusua ja repineet lehdet. Onneksi niihin on jo niin tottunut, etten enää pahemmin niiden ääniin herää.

Meilläkin on onneksi kissat tottuneet ettei öisin riehuta. Vanhempi kissa nukkuu ihan koko yön meidän kanssa, mutta nuorempi saattaa ehkä vähän palloa pyörittää, ei se kyllä pahemmin häiritse. Enpä usko että niitä saa itse mitenkään rauhottumaan, se varmaan tapahtuu ajan kanssa.

Yhteistyössä