kissan pissan haju pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hajuherne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hajuherne

Vieras
Meillä on yksi vuotias poikakissa jonka lempiharrastuksiin kuului ennen leikkausta pissiminen. Hajuja olen pessyt pois vaikka millä pesuaineella mutta kaakeleista en ole saanut hajua pois. Pissailu loppui mutta haju jäi.
Kaakelit ovat imeneet hajun itseensä ja joka kerta kun menen kodinhoitohuoneeseen lemahtaa sellanen käry että.. olen käyttänyt ilmanraikastajia ym mutta ne vain peittävät hajun tilapäisesti.
Eli onko muilla samanlaisesta kokemuksia? ja millä se karmee haju häviää..
niin ja etiikkaa olen kokeillut..ei apua..

Kloriitti voi innostaa kissaa jatkamaan sitä pissailua.. Meillä ainakin kissat menee heti esim. tiskialtaaseen pissalla, jos on kloritella pessyt. Sama juttu, jos pesee kylppärin lattian ko.aineella. Ja meillä molemmat kissat leikattuja.

Alkuperäinen kirjoittaja tällä ehkä?:
http://www.piupaws.net/PetService/pissipois.htm

Meillä käytettiin tuota pissi pois ainetta sohvaan kun kissa oli sihen kussut.. Tuosta aineesta jää melkeinpä kissan kuseakin kamalampi haju.. Sellainen vanhan mummon paha hajuvesi.. Mutta en tiedä sitten, ei kai sen luulisi kaakeleihin jäävän.. (tosin en kyllä uskonut että pissan hajukaan kaakeleihin jäisi..)

ei koskaan kloritella kissanpissiä pois jos ei halua että merkkailu jatkuu. tuo aine on sellainen että se vain villitsee kissaa. joko tuo pissis pois tai sitten tavan kaupasta sonaxia jolla haju lähtee myös ja on halvempaa

Yhteistyössä