kissan leikkaushaava ja jälkihoito...miten muut ovat toimineet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sommarcat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sommarcat

Aktiivinen jäsen
14.06.2007
3 037
0
36
Eli siis meidän kissalla 4cm pitkä leikkaushaava ja 4 itsesulavaa tikkiä tuolla nivusissa, aivan pyllyreijän vieressä. (kives oli nivusissa)
Miten ootte toimineet, kun kissa kuitenkin pesee itse itsensä? Tuolla on nyt maha ripulilla antibiootin takia, koska haava tulehtunut...
Tekisi mieli ottaa kauluri pois, jotta saisi nuoltua itsensä, ja laittaa sitten takaisin, kun on haavaa menossa nuolemaan...
Mun käy niin sääliksi, kun toinen tottunut jo olemaan ulkona, eikä pääse sinnekään. Mököttää mokoma eteisessä, hyökkii kimppuun eikä tule edes yöksi viereen, niinkuin aikaisemmin. Mä olen aivan pulassa, miten mä nyt toimisin, kun sydäntä särkee katsella tuota pientä...
Syöminen onnistuu kyllä hyvin, joten sen takia ei ole tarvinnut kauluria ottaa pois...

Meillä oli kissalla takajalassa leikkaushaava n. 7 cm. Kun kissa alko oleen liian likanen ja pölynen niin otettiin kauluri pois ja valvottiin vieressä peseytymistä ettei pääse haavaa nuoleen, anto ihan nätisti laittaa kaulurin takas. Näin joka toinen päivä about.

Yhteistyössä